51.část

2.3K 98 4
                                    

Z POHLEDU NICOLE

Musela jsem se dozvědět více. Kdo je teda můj táta? A je to vůbec pravda? Listovala jsem deníkem stránkami dopředu, abych věděla více.

,,Dneska 11.10. se stala ta nejlepší věc v mé životě! Měla jsem sex s Gregem Wilsonem. Zní to hrozně, ale já ho miluju od osmé třídy a nyní na střední škole ve třeťáku spolu jsme a milujeme se. Nikdy bych nechtěla ztratit něco důležitého s někým koho neznám. Ale Greg je úžasný člověk. Chci s ním být navždy!"

Že by byl Greg Wilson můj táta? Moc jsem nad tím nepřemýšlela a začetla jsem se dál.

,,Greg Wilson je neuvěřitelně bezcitnej blbec! Nechci ho už nikdy vidět!! Toho lháře. Myslela jsem si, že tenhle vztah vydrží dlouho, ale asi jsem se hodně mýlila. Celý měsíc, co jsem měla brigádu v zahraničí měl Greg poměr! Horší na tom ještě je, že to byla moje nejlepší kamarádka Alice..Už je nikdy nechci vidět!"

Šokovalo mě to. Máma mi nikdy neříkala o svých láskách a zážitcích z dětství. Že mi neříkala o klucích chápu, protože nikdy jsme se k tomu nedostaly, když ani nebylo proč. Nikdy jsem kluka neměla. Mrzí mě, že se o tom dozvídám až teď z deníku a ne z jejích úst.

Byla jsem do deníku tak začtená, že když jsem se podívala na hodiny, bylo půl jedné. Nic me ovšem nezastavilo a pokračovala jsem ve čtení dál.

,,19.11. Dnes je párty u Grega. Ano, u Grega Wilsona a jelikož pozval skoro celou školu, pozval i mě. Napadla mě jen jedna věc. Ukázat mu, o co přišel. Tudíž jsem si musela jít koupit ty nejhezčí a nejvíce okouzlující šaty, které jsem našla. Byly černé, bez ramínek, těsně pod zadek a s krajkou na zádech /viz multimédia, jen trochu poupravené/.Byly dokonalé"

Pohlédla jsem na fotku vedle, kde byla fotka mé mamky v těch šatech. Věděla jsem, že je nádherná, ale nikdy jsem netušila, že až tak moc. Opatrně jsem slepila fotku z deníku, vzala jsem ji do ruky a přešla jsem k nočnímu stolku, kde jsme měli rodinnou fotku. Teda byli jsme na ní všichni kdysi, ale tátovi jsem pak ustřihla hlavu a nyní to nevypadá hezky. Vyměnila jsem teda tu rodinnou fotku za tu mamčinu a hned to vypadalo lépe.

,,Mám tě ráda mami," řekla jsem, usmála jsem se a kapka slzy mi stekla po obličeji dolů.

Došla jsem si zpět pro deník a dala jsem si ho pod polštář. Vzala jsem si ze skříně nějaké tílko a kraťasy a šla jsem se vysprchovat. Poté jsem se vrátila do pokoje, schovala jsem se pod peřinu a ještě jednou jsem pohlédla na fotku.

,,Chybíš mi," zašeptala jsem, zhasla jsem noční lampičku a usla jsem s myšlenkou na mámu.

*     *     *

Vzbudila jsem se na zvonění telefonu. Hledala jsem ho po posteli, ale pak jsem zjistila, že jsem ho v noci musela skopnout na zem. Natáhla jsem se a podívala jsem se kdo volá. Neznámé číslo.

,,Dobrý den, u telefonu Nicole Smith," zdvořile jsem se představila.

,,Dobrý den, u telefonu Samantha Luttrell, ze společnosti MAXIMA REALITY. Dostali jsme Váš e-mail, že máte zájem o byt v ulici Margo St platí to stále?"

Á jasně, já včera psala e-mail! Už chápu!

,,Ano, stále to platí," řekla jsem.

,,Kdy byste se chtěla jít podívat na byt? Máte čas dneska? Pak bychom mohli pohovořit o koupi, jelikož jste zatím jediný zájemce," mluvila rychle. Jediný zájemce? To tam někdo umřel, že tam nikdo nechce?

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat