66.část

1.2K 47 19
                                    

Z POHLEDU NICOLE

S Chelsea jsme se podívaly na pár dílů Orange is the new black a pak jsme se šly nachystat. Požádala jsem Chels jestli by mi nemohla udělat kouřové stíny, protože to fakt uměla a celkově jsem si všimla, že je hodně na líčení a make-up. Fakt se vším pracovala tak ladně a tak dokonale. Udělala mi tmavé hnědé kouřové stíny, které se mi hodily k očím a barvě vlasů. Pak jsem si udělala linky a obočí, následně jsem si udělala make-up a nakonec přišly vlasy, které jsem stáhla do nízkého culíku a aby mi netrčely baby vlásky, tak jsem je zafixovala gelem. K tomu jsem si vzala černé uplé šaty a jako boty jsem zvolila černé vysoké podpatky se zlatými kamínky na pásku. Doladila jsem to prstýnkem a velkými zlatými kruhy. Pohled na samu sebe byl dychtivý, až dech beroucí. Nepoznávala jsem se, ale na druhou stranu jsem byla fakt mile překvapená. Mohla jsem o sobě říct, že mi to sluší.  

Chels si vzala přesný opak toho co já. Měla bílé uplé šaty a vlasy vyčesané do culíku, který byl tak trochu messy. Vlasy nahoře si troch natupírovala, aby jim dodala objem. Dohromady jsme tvořily dokonalý protiklad. Černobílá, jako ying a yang. Ještě jsem si na rty mázla nude matnou rtěnku a Chels výraznou lesklou červenou. Cítila jsem se sexy. Poprvé za svůj celý život jsem se cítila ve svém těle krásně, atraktivně a sebevědomě.

 ,,Kdybych byla kluk, tak už ležíš pode mnou," mrkla na mě Chels, na což jsem se já zasmála. Tak jsem si vlastně uvědomila, že by se dneska možná něco mohlo stát, ale myšlenku jsem hned zase zahnala. Nejsem typ holky, co by se potkala s cizincem a baru si to s ním rozdala. Navíc, co by asi řekl tomu, když by zjistil, že jsem panna? Utekl by? Vysmál se mi? Těžko říct.

,,Haló, země volá Nicole," mávala mi Chelsea rukou před obličejem. Zamrkala jsem a začala vnímat. ,,Jdeme," popadla mě za ruku a táhla z bytu. Mezitím, co jsem byla ponořená v myšlenkách, zavolala taxíka, a tak jsme hnedka nasedly a mířily si to do baru Loca.

Stály jsme před obrovským nápisem Loca, který zářil na kilometry daleko. A to myslím vážně. Křiklavě žlutý nápis a okolo blikala červená světla. Domnívám se, že kombinace žluté a červené barvy bylo zvoleno záměrně, jelikož z průzkumů, tyto barvy poutají pozornost.

,,Věděla si, že je to i karaoke bar?" podívala se na mě Chelsea. Zavrtěla jsem hlavou na náznak nesouhlasu. ,,Až budeme nakalený, věř tomu, že dneska vystoupíme."

,,Ani náhodou!" zasmála jsem se a daly jsme se do kroku. Vešly jsme do baru, kde hrála hlasitá pop hudba. Hrály moje oblíbené písničky, takže úsměv a pocit radosti se mi rozlil po těle.

,,Co si dáme?" zeptala se Chels.

,,2x cuba libre?" podívala jsem se na ni, přikývla. Šla k baru objednat drinky a já si mezitím sedla k stolečku v rohu klubu. Dívala jsem se na šťastné výrazy tančících lidí, na to jak se potí při zběsilých kreacích a celkově jsem se rozhlížela kolem. Viděla jsem jak se řítí Chelsea s táckem se 4 drinky.

,,Vzala jsem nám každé rovnou dva, abychom nemusely zase vstávat," usmívala se od ucha k uchu. ,,Dokonce mi barman dal slevičku," olízla si rty.

,,Že tys mu slíbila nějakou službičku?" drkla jsem jí loktem do žebra. Hodila po mě uražený pohled, ale pak se zasmála.

,,Stačil můj šarm a atraktivita."

*     *     *

Měly jsme v sobě 2 drinky cuba libre, 3 panáky vodky a 1 panák whiskey. Celé moje tělo ovládala hudba. Ruce jsem měla nad hlavou, hlava mi lítala ze strany na stranu a bokama jsem se vlnila do rytmu. Okolo nás se motali různí lidé. Sem tam se na nás lepili kluci, sahali nám na zadky, dokonce i holky, ale všechno jsme ignorovali.

,,Nicole!" zakřičela mi Chelsea do ucha, ale já vůbec nezareagovala. ,,Nicole!!" zakřičela hlasitěji a já se hbitě otočila. ,,Jdu na záchod!" gestikulovala rukama a ukazovala za sebe, a tak mi došlo, že myslí záchod. Přikývla jsem a dál se vlnila v rytmu hudby. Hrály snad ty nejlepší popové písničky, na které se prostě nedalo přestat tancovat!

Po takových 3 písničkách mi vyschlo v krku, tak jsem zašla k baru a objednala si další cuba libre. Dál jsem se ohlížela na parket, kde se všichni o sebe otírali a ve mně to vzbuzovalo jakési vzrušení. Nadrženost. Barman mi dal koktejl před sebe, já mu hodila nějaké bankovky a začala jsem usrkávat. Koutkem oka jsem viděla, že mě pozoruje nějaký muž, ale jak bylo vevnitř blbé světlo a on stál někde ve tmě v koutě, tak jsem mu do obličeje vůbec neviděla.

Byla jsem asi v půlce svého drinku, když přišla Chels. Řekla mi, že si musí něco vyřídit a hlavou hodila doprava. Podívala jsem se tím směrem a viděla jsem tam stát tmavovlasého, opaleného a vysokého muže. Měl obrovské bicáky, byl to chlap jako hora. Ústa se mi stočila do o a pak jsem se ďábělsky na Chelsea usmála. Popohnala jsem ji za tím mladíkem a zašeptala, ať si to užije a že se nemůžu dočkat detailů. Kopla jsem do sebe poslední zbytek pití a šla se dál vlnit do rytmu hudby. Najednou začala hrát písnička Sex od Cheat Codes.

Všichni zpívali a trsali a ve mně to budilo neskutečně moc energie. Po těle se mi rozlévalo horko a vzrušení. A tak jsem si hrála s vlasy, pohazovala je a hladila se po těle. Z ničeho nic se na mě natisklo tělo. Řekla bych, že mužské tělo. Jeho ruka mi zajela hned po šaty a to jsem se chtěla  otočit s tím, že tomu perverzákovi vrazím, ale když jsem se otočila, překvapením jsem poskočila dozadu.

,,Kurva, tak moc si mi chyběla."

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat