46.část

2.6K 119 19
                                    

Z POHLEDU NICOLE

,,Vy dva?" koukal na nás Fredo překvapeně.

,,Ano, my dva," přikývl Jaxon.

,,Tak to Justin má co dělat," zamrmlal si Fredo pod fousy neslyšně.

,,Cože?" koukla jsem na něj nechápavě.

,,Nic," vyhrkl rychle a šel nahoru asi k sobě do pokoje.

,,Ty víš co říkal?" zeptala jsem se Jaxona a ten jen záporně zakýval hlavou. Pokrčila jsem rameny a dívala jsem se dál na komedii, která stále hrála. Jaxon si po chvíli okolo mě přehodil ruku a pusinkoval mě na ucho. Bylo to sladké, příjemné a šimralo to. Občas jsem se slabě zahihňala.

,,Co kdybychom dneska strávili zbytek dne nahoře? U mě v pokoji?" odtáhl se a usmál se. ,,Co ty na to?" Neodpověděla jsem, prostě jsem ho vzala za ruku a šli jsme do pokoje.

,,Tak co bys chtěl dělat?" kousla jsem se do rtu.

,,Noo," přešel ke mně blíž, ,,první bych začal někde tady," usmál se a rozepl mi mikinu. Ta mi spadla na zem. ,,Pak bych pokračoval zde," řekl, sundal mi tričko a dával mi něžné polibky na klíční kosti. Odtáhl se a tím mi dal najevo, abych pokračovala.

,,A teď převezmu velení já, " škodolibě jsem se zasmála. Přetáhla jsem mu tričko přes hlavu a též ho obdařovala polibky. Klekla jsem si a rukama jsem sjela níž. Rozepla jsem jeho kalhoty a ty jsem stáhla dolů. Nehty jsem přejela po jeho stehnech. Prsty jsem se zahákla o jeho boxerky a začala jsem je stahovat dolů. Hned se mi před očima zjevil velký penis.

,,Nemusíš, pokud nechceš,"znervózněl Jax. Věděla jsem, že by mě on do ničeho nenutil, ale on to chtěl a těšil se na to. Chtěl mě.

Vzala jsem jeho penis do své ruky a začala jsem dělat pomalé pohyby. Podívala jsem se na Jaxona a ten zaklonil hlavu. Pak jsem svou hlavu přiblížila k jeho údu a pomalu jsem začala sát špičku.

,,Tak tohle jsem potřeboval! Už sakra dlouho," vjel mi prsty do vlasů, ale neurčoval si tempo. Začala jsem zrychlovat, poté jsem pokračovala zase rukou a nakonec se mi udělal do pusy.

Zvedla jsem k němu pohled a pak jsem se postavila.

,,Lehni si na postel," ukázal a já tak udělala. Lehl si na mě a začal mě líbat. Jednou rukou se podpíral a druhou mi stahoval kalhoty. Nadzvedla jsem se, abych mu pomohla a pak jsem si je skopla na zem.

Pak mi Jaxon rozepl podprsenku a odhodil ji na zem. Prohlížel si moje prsa a já se trochu začervenala. Všiml si toho a pohladil mě po tváři. Začal levé prso třít v ruce a tahat mi za bradavku. Když už byla v pozoru, vzal si jí do pusy a jazykem ji jemně olizoval. Přišlo mi to zpočátku hrozně divné a nezvyklé, ale pak se mi to začalo líbit. To samé udělal i s mým pravým prsem a pak se pomaloučku svým jazykem přesouval níž. Přes bříško, kde zanechával mokrou cestičku až k podbříšku, kde mi zanechal polibek.

Jaxon se narovnal, a své ruce přesunul na má pokrčená kolena. Odtáhl je od sebe a pak se zase ke mně sklonil. Fouknul mi na mé přirození a pak ho olízl. Bylo to něco úžasného. Okamžitě jsem chtěla víc. Zaznamenal, že se mi to velmi líbilo, protože už z toho jsem začala být mokrá. Proto hned začal kmitat svým jazykem dovnitř a ven. Přitáhla jsem si ho blíže, protože jsem jeho jazyk chtěla cítit velmi hluboko. Na chvíli vystřídal svůj jazyk za prsty. Šikovnost jeho prstů mě velmi překvapila. Nečekala bych, že bude až takto zkušený.

Následně, když už jsem se blížila skoro ke svému vrcholu, Jaxon své prsty opět vystřídal za jazyk a tím mě přenesl přes vrchol. Hlasitě jsem vzdychala, když Jaxon stále pokračoval i po vrcholení mého orgasmu. Byl dvakrát silnější a intezivnější.

,,Oh můj bože, tohle musíme dělat častěji," řekla jsem udýchaně Jaxovi.

,,Miluju tvou chuť, kterou budu ode dneška olizovat každý den," zašeptal mi do ucha a plácl mě po zadku.

Z POHLEDU JUSTINA

Jen tak tak jsem se tomu letadlu vyhnul. Pak jsem udělal prudkou otočku a zabrzdil sem.

Naproti mně běžel nějaký chlap. Byl trochu tlouštík, šedivé vousy mu zakrývaly bradu a měl na sobě monterky.

,,Krucinál!" doběhl ke mně a já stáhl okénko. ,,Myslíte vy hlavou nebo kolenem?!" vyštěkl. Chtěl jsem na něj začít křičet, ale uklidnil jsem se a podíval jsem se mu do očí. Po chvíli jsem zjistil, že tento muž není pro mně zcela neznámý.

,,Lenny?" sundal jsem si brýle.

,,Známe se?" překvapeně se na mě podíval.

,,To jsem já, Justin. Justin Bieber. Syn Jeremyho Biebera."

,,No nazdar Justine," zasmál se. ,,Jak jde život? Koukám, že z tebe už je kus chlapa," poplácal mě po rameni. ,,Hele, tady by si stát neměl. Přilétají a odlétají tudy menší letadla, takže pokud nechceš ztratit toto krásné auto, měl by si uhnout," řekl a já přikývl. Okénko jsem opět zavřel a uhnul jsem z cesty kam mě strejda Lenny nasměroval. Říkám mu strejda, protože když jsem byl malý, byl u náš celkem často a s tátou si velmi rozuměli. Takže jsou v podstatě jako bratři, tudíž je to pro mě takovej strejda.

,,Jak se máš?" zeptal sem se Lennyho.

,,Hele v rámci možností. Mám toho hodně za sebou a tak se sám stavím na nohy, je to boj, ale o tom je život že?" sednul si na jednu z jeho židlí v malé dílně.

,,Co se stalo?" zeptal sem se zvědavě.

,,Žena zemřela, když mi porodila syna. Jmenuje se Michael, ale toho vlastně neznám, protože jsem propadl alkoholu a tak mi ho odebrali. Tudíž jsem zůstal sám. Kdybych nepropadl alkoholu, kvůli zesnulé ženě, tak jsem dnes možná jinde," řekl a zůstal chvíli ticho. ,,Někdy přemýšlím, jak vůbec vypadá a po kom asi je. Jestli je celá máma nebo já. Chtěl bych si ho pochovat, i když už na to bude moc velký. Už je to jedenáct let od té nehody. Nenaučil sem ho chodit ani mluvit, je to zdrcující," řekl a hlava mu klesla. Nečekal jsem, že se rozpovídá a ještě k tomu mi řekne tohle.

,,Myslíš na něj často?"

,,Velmi často," podíval se na mě a měl skleněné oči. V hlavě mi okamžitě probleskla myšlenka Pojďme ho hledat.

,,Michael Banks?"

,,Ano a jak se má tvůj táta?" podíval se na mě a usmál se.

,,Táta se má dobře," řekl jsem.

,,Furt pracuje na letišti?"

,,Tam už dávno ne," zasmál sem se. Táta kdysi měl dvě práce. Jedna do večera na letišti a přes noc byl taxikářem. Nyní nedělá ani jedno a pracuje ve velké firmě.

,,Na přistání se připravuje MiniDe 368," zachrchalo něco do Lennyho vysílačky.

,,Rád jsem s tebou mluvil Justine, ale nyní se musím vrhnout pracovat," řekl a stoupl si. Taky jsem se i stoupl a podali jsme si ruce a poplácali po zádech.

,,Jen ještě než odejdeš mi řekni, kde jste žili. Se svou ženou."

,,Bydlí stále tvoji rodiče v tom honosném domě?" přikývl jsem. ,,Tak jsme bydleli kousek dál, za branami v tom málem domečku na samotě."

,,Dobře, tak se měj a drž se."

,,Děkuju, ty taky a pozdravuj tátu," věnoval mi poslední pohled a pak se šel věnovat své práci. Já jsem nasedl do auta a jel sem k nám. Jediné, co bylo teď v mé hlavě, bylo najít jedenáctiletého Michaela Bankse.

Chtěla bych se zeptat. Chtěly by jste i pohled Jaxona? :) Jinak snad se Vam část líbila a stále Vás to nějak neomrzelo.

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat