Herkese tünaydın 🌞 Bugün günlerden Çarşamba ve ben geldim ☺️ Bölümü bırakıyorum ve kaçıyorum ☺️ Hikaye ile ilgili duyuruları öğrenmek için beni takip edebilirsiniz ☺️
İnstagram;
Official hesap; Ekncoglusema
Hikaye hesabı; ladynoktahikayeleriDevam eden hikayelerim;
Duha & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atabilirsiniz ☺️Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
Bölüm 8 | Bekâret Değil, Karakter! / PART - 1
Kızlık zarı, döl yolu (vajina) mukozasının devamından ve vajina girişinde bir kıvrım oluşturmuş bir zardır. Kızlık zarı, her kadında vardır. Hiç yokmuş gibi görünen kadınlarda bile çok dar ve ince bir zar bulunur. Kızlık zarının çeşitli şekilleri vardır. Kızlık zarının ortasında çeşitli büyüklüklerde adet kanının akmasına yarayan delik ve delikçikler vardır. Bazen bu zarda hiç delik olmayabilir ve bu zar vajinayı tamamen kapayabilir. Bu durum kızın ilk adet gördüğünde kızlık zarı vajina mukozasının devamından ve vajina ağzında bir kıvrıntı adet kanının dışarı akmaması sonucu bir takım klinik şikayetlerin ortaya çıması sonucu genellikle tespit edilir. Tedavisi çok basittir. Ufak bir kesik ile zar açılır. Normalde ilk birleşmede kızlık zarının yırtılıp kanaması beklenir. Fakat bazı zarların deliği oldukça büyüktür. Penis yırtılmaya neden olmadan girip çıkabilir.
Vajinaya alınan darbeler, parmakla müdahale, sürtünme yoluyla yakınlaşma kızlık zarını zedeleyebilir. Kızlık zarının yırtıldığı veya bekaret kaybedildi mi sorusunun en net cevabı, bu konuda deneyimli jinekolog tarafından muayene ile edilerek anlaşılır.
Kızlık zarı cinsel birleşme, sert mastürbasyon, vajinadan içeri bir cismin sokulması, kaza gibi sebepler nedeniyle bozulmaktadır. Ancak kadınlar bazı durumlarda kızlık zarının bozulup bozulmadığına tam olarak karar verememektedirler. Kızlık zarı bozulduğu nasıl anlaşılır sorusunu soruyor iseniz öncelikle bozulma belirtilerinin sizde olup olmadığına bakmak ve net bir cevap için mutlaka jinekologunuza başvurmalısınız.Kızlık zarının bozulduğuna dair en önemli belirti kanamadır, ilk cinsel ilişki yada herhangi bir nedenle kızlık zarı bozulduğunda bütünlüğü bozulduğu için bir miktar kanama olabilir, ancak bu kanama tamamen kızlık zarı yapısına bağlıdır. Kırmızı, açık pembe renkli bazen 1-2 saat sürebilen, bazen silince gelen, bazen de birkaç güne kadar uzayan kanama çeşitleri mümkündür. Bazen de zar yapısı esnek veya esneğe yakındır ve hiç kanama olmaz. Tam tersi de mümkündür bazen de kanama vardır ancak zarda sadece zedelenme vardır. Yukarda da bahsettiğim gibi bunu net olarak anlamanın tek yolu jinekolojik muayenedir. Ayrıca kızlık zarının bozulduğuna işaret eden diğer belirti şunlardır; vajina girişinde yanma benzeri bir sızlama, kasıklarda aşağı çekilme hissi ve hafif bir ağrıdır.
Kızlık zarı vajina girişine 1,5-2 cm mesafede bulunan 1-3 mm kalınlığında ortalama 2-3 cm çapında mukoza kıvrılması ile oluşmuş bir zar yapısıdır. Yapı itibarı ile ağız içi mukoza yapısına çok benzer. Ortasında 1-1,5 cm çapında bir delik mevcuttur. Kızlık zarında az miktarda damar ve sinir dokusu mevcuttur. Aslında kızlık zarının bilinen fizyolojik bir görevi yoktur. Bebeklik ve çocukluk döneminde vajina kanlını bir miktar örterek mikroorganizmaların girişine karşı bir bariyer vazifesi görür. Kızlık zarının ilk ilişki sonrasında mutlaka kanaması gibi bir durum yoktur. Tekrarlayan ilişkiler ile kanama ihtimali artar. Zarın yırtılması ile çıkan kan bazen vajina içinde birikir hemen çıkmaz ve ertesi günlerde koyu kahverengi, çamurumsu bir kanama yada pıhtı atılması gibi kendini belli eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Ficção Geral|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...