Bölüm 13 | Afilli Bir Yumruk / PART - 2

142 6 0
                                    


Herkese hayırlı akşamlar ☺ Bugün günlerden Çarşamba ve ben geldim ☺Bölümü bırakıp kaçıyorum ☺

...&...&...&...

İnstagram; ladynoktahikayeleri

...&...&...&...


Devam eden hikayelerim;

• Duha

...&...&...&...



Tamamlanan hikayalerim;

• Heyvbanû

Her iki hikayeme de bakabilirsiniz 😊


....&....&....&....

Keyifli Okumalar 🌺

Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺

....&....&....&....



Bölüm 13 | Afilli Bir Yumruk / PART - 2

Önce bir kim olduğunu öğrenmem sanırım çok iyi olacak, hakkında da bilgi edinebilirsem evli ya da nişanlı değilse onunla evleneceğim. Önceki gelin adaylarına karşı hiç böyle hissetmemiştim aslında, onlarla evlenmeyi istedim mi? Aslında pekte emin değilim bu konuda, annem ilk evlilik yoluna girdiğim kızı gösterdiğinde güzelliği hoşuma gitmişti, karşımdaki kız mesela ondan çok da güzel değil, birçok insan için fazla albenisi yoktu, standart bir güzelliğe sahipti ama o kıza içim böyle, bu kıza kaynadığı gibi kaynamamıştı. İlk bakışta onun hakkında bir şey merak etmemiştim, ne bileyim böyle afilli bir yumruk yemiş gibi olmamıştım, hayatımda soğuk hava dışında kızarmayan yanaklarım ve kulaklarım bugün, bu kız sayesinde anlam veremediğim bir şekilde kızarmıştı. O kızla birlikteyken ise bırak yanaklarımın kızarmasını, onunla görüşmek dahi istemiyordum. Nedendir bilinmez ama içim ısınmamıştı ona karşı, sanırım bunun sebebini şimdi gayet iyi anlıyorum, o kıza, karşımdaki kıza tutulduğum gibi tutulmamıştım, şu an hızlanan kalbim gibi kalbim hızlanmamıştı, içimde coşkulu bir yirmi üç nisan havası oluşmamıştı, zaten düğün zamanında da annem onun gerçek yüzünü ortaya çıkartmıştı ve bende ondan kurtulmuştum. Eğer annem olmasaydı belki de o ahlâksız kız yüzünden bugün rezil biri olmuştum, adım çıkmış ve erkekliğim ile adamlığım ile dalga geçenler oluyor, olurdu. Bir kadın bir başka erkek ile nişanlıyken, nasıl nişanlısından başka biriyle görüşür, onunla vakit geçirir, ona umut verir, onun elini tutardı? Duyduğumda resmen beynimden vurulmuşa dönmüştüm, ben ona aşık olmasam bile masum ve ahlâklı diye evlenirken onun bana yaptığı adil miydi? Bir de ailesi kızlarının çok ahlâklı olduğunu söylüyordu, kızlarının ahlâkıyla övünüyorlardı! Eline erkek eli değmemiş, hiç sevgilisi olmamış, bla bla bla... Tüküreyim böyle ahlâkın içine, ahlâklı kadın böyle mi olur? Nişanlıyken başka biriyle gezen bir kadından ne ahlâkı beklenebilir ki? Ahlâk kelimesinin anlamını bilmedikleri hâlde gelip bir de o kelimeyi kullanmaları yok mu? Ne kadar da iyi oyuncuymuşlar ki nikâh gününe kadar beni oyalamışlardı, bir başka erkekle vakit geçirirken benimle de vakit geçirmişti, onu aradığımda buluşmak için -tamamen annemin zoruyla- hep telefonu geç açılır ve buluşmak istediğim saatten biraz daha geç gelirdi, demek ki tüm bunların sebebi beni bir başkasıyla aldatmasıymış! Adımı da boynuzluya çıkardı ya o kadın! Ah unutamıyorum bir türlü, aklımdan atmak istesem de atamıyorum! Benim başıma gelmek zorunda mıydı böyle bir olay? Neden bir başkası değil de ben?

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin