Bölüm 35 | Hedefimiz Laura Olmak - Part 1

99 10 0
                                    


Bölüm geç geldiği için kusura bakmayın yolculuğa çıkacağım için günlerim biraz yoğun geçiyordu ancak müsait olabildim, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 👋


Bölüm 35 | Hedefimiz Laura Olmak - Part 1

"Babaanne sen ne diyorsun?" diyen Uğur ile Maya babaannenin bakışları ona çevrildi.

"Olması gerekeni söylüyorum, sen dini nikâhı bitirmişsin dinen karın artık senin karın değil." dediğinde Uğur'un bakışları değişti.

"Kanunen senin karın olması bir şey anlam ifade etmiyor, aranızdaki bağ bitmiş o yüzden en yakın zamanda bu boşanma davasını olsun bitsin günaha girmeyin." diyerek devam etti sözlerine.

Maya babaanneni sözlerinden sonra herkeste bir sessizlik oldu, kimseden tık çıkmıyordu kimse ne diyeceğini bilmiyordu haklı olarak ne diyebilirlerdi ki? Olay bekledikleri gibi değildi, aldatan kadın pozisyonundayken aslında iftiraya uğrayan kişi oldum bunun yanı sıra da kocası tarafından da boşanan kadın oldum artık tüm bu olayların üzerine burada kalmam ya da bizim evli kalmamız ne kadar doğru olur ki?

Her şeyi geçtim, yani burada kalmanı doğruluğunu yanlışlığını, artık ben bu Uğur denen adama güvenir miyim? Anlamadan dinlemeden beni hastanelik edip sonrada arayıp sormayan bir adama neden güveneyim, neden onunla evliliği devam ettireyim?

"Babaanne-" diye söze başlamıştı ki Uğur, Maya babaanne onun konuşmasına izin vermedi.

"Yeter Uğur, yaptıklarından sonra artık konuşmak yerine susup oturman ve Hazen'den özür dilemen gerekiyor." dediğinde omuzlarımı silktim.

İstediği kadar özür dilesin zerre umurumda değil, yap et özür dile oldu paşam ya dünya o kadar güzel mi? Özür dilenecek bir şey yapmasın, adam olsun mesela aptal aptal hareket etmesin! Önce bir anlayıp dinlemeyi eş nasıl olur bu kavramları öğrensin.

Maya babaannenin sözleri üzerine Uğur sustu ve pişman olmuş bakışları bana döndü, kafamı çevirip yüzüne bakmamayı tercih ettim onun yüzünü görüp moralimi daha fazla bozamam, zaten affetmeye niyetim yok, olmayacakta boşuna nefesini tüketmesine gerek yok. O beni ancak rüyasında görür, başka da göremez.

"Haze-" diye söze başlamıştı ki benden önce Akka ağabeyim davrandı.

"Hazen'in senin boş özrüne ihtiyacı yok, yapıp edip sonra özür dilerim demen kadar saçma bir durum yok! Bundan sonra muhatap olacağın kişi ya ben olurum ya da Hazen'in avukatı onunla konuşmayacaksın, sana gelecek olan anlaşmalı boşanma davasını kabul edeceksin. He olur da etmiyorum dersen, hastaneden alınan raporumuz var kol incinmesi, kafasına atılan dikiş gibi hastane çıkışında ihmal var, annenin onu hastanelik etmesi var, bunun yanı sıra bir de kardeşinin izinsiz yaptığı resimlerini kullanıp insanları dolandırma olayı bunları mahkemeye sunarız sen zorlasan da boşanır senden, bizim için sıkıntı yok! He eğer bu süreç boyunca Hazen'i görebileceğini sanıyorsan onda da yanılıyorsun, çünkü mahkemede Hazen olmayacak ancak avukatını göreceksin, seninle konuşmaya Hazen'de gelmeyecek ancak avukatı ile görüşeceksin. Bu saatten sonra sen bu kızla konuşamazsın, hiçbir bağ kuramazsın anladın mı beni?" diye sorduğunda Uğur'un titrek iç çekiş sesini duydum.

"Son bir kez konuşsak bari?" dedi resmen ağlamaklı ses tonuyla.

"Hayır, Hazen seninle konuşmak istemiyor artık gidiyoruz biz en yakın zamanda dava celbi eline ulaşır." dedi ve ayağa kalktı, ardından da beni kolumdan tutup kaldırdı.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin