Selamlar herke, hayırlı geceler diliyorum bugün bölüm biraz geç geldiği için kusura bakmayın sınavlara çalıştığım için hangi gün olduğunu unutabiliyorum ve bölüm atmayı da unutmuş oluyorum az evvel aklıma gelince hemen paylaşmak istedim ☺️Bu arada bir duyuru yapmak istiyorum, hikayem için açtığım instagram hesabını kapattım edit veya hikâye videosu yapıp paylaşmadığım için boşuna açık bırakmaya gerek olmadığını düşündüm, edit yapmak için veya hikâye videosu yapmak için ne yazık ki zamanım yok bu yüzden de paylaşım yapamıyorum 😔 Duyurumu da yaptığıma göre bölümü bırakıp kaçıyorum ☺️
...&...&...&...
Devam Eden Hikayelerim;
• Duha
• 3300
...&...&...&...
Tamamlanan Hikayelerim;
• Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın
...&...&...&...
Bölüm 14 | Sıra Bana Geldi / PART - 4
"Sırma-" diye cümleme başlamıştım ki Çiğdem anne önümde dikildi ve kapıdaki elime dokundu.
"Çık dışarı! Kızım seni görmek istemiyor!" dedi sesi az öncekine göre sakin veya alçak değildi, aksine öfke dolmuş ve oldukça yüksek çıkıyordu. Koridorun başında olan biri Çiğdem annenin sesini rahatlıkla duyabilirdi. Yerimden kıpırdamadım ve yine Sırma'ya baktım.
"Sırma-" diyerek yeniden cümleme başlamıştım ki Çiğdem anne tarafından kesildi.
"Kes sesini de çık şu odadan! Seni görmek istemiyoruz anlamıyor musun?" diye yeniden bağırdığında diretecektim ki arkadan gelen babaannemin sesi ile geri adım atmak zorunda kaldım.
"Uğur, gel oğlum! Kızcağız dinlensin biraz!"
Babaannemin çağrısı ile odanın kapısını kapatıp babaannemin yanına geçip oturdum. Babaannemin elini tutup, başımı omzuna yerleştirdiğimde elini elimden, başımı da omzundan çekmeye çalıştıysa da izin vermedim bu defa, sıkıca tutundum ona. Benim sesiz hâlimi ve bir şey söylemediğimi, söylemeyeceğimi anlayınca, rahat bırakıp omzuna yatmama izin verdi. Beni bırakıp bu defa annemle Nihal teyze.
"Siz ikiniz bana bakın! Ceyda, Nihal!" diye öyle yüksek sesle gürledi ki, diğerleri yerinde sıçradı.
"Buyur anne," diyen annemin sesine "Buyur Maya teyze." diyen Nihal teyzenin sesi karışmıştı. İkisinin sesi de kısık ve korkak çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Fiksi Umum|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...