Selamlar herkese bugün günlerden Çarşamba ve yeni bölüm ile ben geldim ☺️ Bir hafta ne çabuk geçti ben de bilmiyorum 😂 Sizi bölüm ile baş başa bırakıp kaçıyorum, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 👋🏻
...&...&...&...
Devam eden hikâyelerim;
• Duhâ
• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 25 | Yaşama Tutunmaya Çalışmak - Part 2
"Çivi çiviyi söker diye evlendiğimiz gün sen söyledin, o zaman bu hastalığını yenmek için birlikte olmamız şart. Bu gece birlikte olacağız." dediğin de gözlerim korkuyla büyüdü.
Manyak mı bu adam ya?
Nasıl benim rızam olmadan benimle birlikte olmaya çalışır?
Üstelik bir de saçma sapan kafasında kurduğu 'çivi çiviyi söker' felsefesi ile hareket ediyor bir de!
Onun beni öpmesine ya da daha ileri gitmesine fırsat vermeden zorlayarak kendimi kusturmaya başladım, kusmam ile geri kaçtı ve bana bakmaya başladı, bunun kusmak ile devam edemeyeceğini anladım, daha bir üst modelini getirmek lazım bayılmak gibi!
Kusmam durduktan sonra kendimi yalandan yere attım ve nefes alış verişimi yavaşlattım, sanki ölü gibiydim benim bu hâlim ile oldukça telaşlandı ve üzerimdeki kusmukları umursamadan hemen kucaklayıp evden çıktı, yol boyu bir şeyler mırıldandı durdu aman neler söylediğini tam olarak anlayamadım o yüzden sadece bayılma numarası yapmaya odaklandım.
Hastaneye gelip sedyeye yatırılıp travma odasına alındığım da doktorun başıma gelmesi ile yeni yeni kendime geliyormuş gibi bir rol kesmeye başladım, Allah'ım tiyatro oyuncusu olmama bu kadar sevineceğim hiç aklıma gelmemişti!
İşte o gün doktor önce birkaç test yapıp bir şeyim olup olmadığını öğrendi ardından da bana neden bayıldığımı sorduğun da Uğur sessiz kaldı, bakışlarından ve vücut dilinden doktorun erkek olması ve sorunumu onunla paylaşmak istemediğini fark ettim, eh o istemiyorsa ben isterim öyle değil mi?
Sahte bir utangaçlık ve mahcupluk ifadesi takınarak doktora cinsel tiksinti bozukluğum olduğunu ve bu yüzden önce kusma nöbeti ardından da baygınlık geçirdiğimi anlattım, doktor önce beni ardından da Uğur'u süzüp psikolojik yardım alıp almadığımı sordu, almadığımı söylediğim de Uğur'un iyice tedirgin olduğunu ve gerek olup olmadığını sordu, doktor gerekli olduğunu söyleyince Uğur mecburen ikna olmak durumunda kaldı çünkü doktorun tıbbi terimler kullanarak anlattığı sahte rahatsızlığımla ilgili olarak şunu anladığını düşünüyorum, tedavi olmazsa ömür kendisi ile birlikte olamayacak bir eşi olacaktı ve her dokunmaya kalkmasında da öğürüp kusup bayılacaktı bunu istemediği için kabul ettiğini düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...