Bölüm 29 | Bencilliğini Bir Kenara Bırak - Part 2

109 7 0
                                    


Selamlar herkese, ne söylesem bilmiyorum dilimden de gönlümden de söyleyecek bir şey geçmiyor ne yazık ki... Hepimizin başı sağ olsun, vefat eden tüm vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum yaralı olanlara da şifa diliyorum inşallah tez zamanda sağlıklarına kavuşurlar. Haftaya yeni bölüm gelecek büyük bir şey olmadığı müddetçe bölüm atmaya devam edeceği. 


Bölüm 29 | Bencilliğini Bir Kenara Bırak - Part 2


Gözlerim Uğur'un üzerine kaydığın da hasedin yanı sıra sinir ve alay da vardı yüz ifadesinde, sanırım benim kuzenlerim dünyanın en iyi adamları da olsa, süper kahraman da olsa Uğur onlara karşı hep böyle ön yargı ve nefret ile yaklaşacak en iyisi mi ben onu umursamayayım ve onu yok sayayım, çünkü ben onun duygularına dikkat ettikçe sinir olacağım ve ona karşı cephe alacağım hiç gerek yok öyle şeylere.

"Evet anne dediğin gibi gerçekten çok efendi ve saygılı bir genç, onun yaşındaki gençlerde nerede ondaki saygı ve ahlak. Hem ailesi de iyi bir aile, maşallah annesi görmüş geçirmiş bir kadın." dedi Sevinç hala da annesinin sözlerine ek olarak.

Onların sözleri yüzümde gülümseme oluşmasına neden oldu, kimin olmaz ki? Bir başka aileye giren bir insan kendi ailesinin üyelerine o aileden iltifat alırsa elbette mutlu olur ve gururlanır tıpkı şu anda benim olduğum gibi aile üyelerimin böyle övülmesi çok gururlandırdı ve mutlu etti beni.

"Hah ne iyi, ne iyi ama!" diyen alaycı ses ile yüzümü buruşturdum, benimle birlikte ortamda bulunan herkes bakışlarını sesin sahibine çevirdi.

Kimin söylediğini söylememe gerek var mı?

Tahmin edilebilir bir isim aslında ama yine de söyleyeyim.

Uğur!

Bakışlarım herkesin üzerinde gezerken Sultan'ın çatık kaşlar ile Uğur'a baktığını gördüm, sanırım Mesud hakkında Uğur'un söylenmesi hoşuna gitmemişti kimin giderdi ki? Maya babaanne kaşlarını kaldırmış anlamaya çalışır gibi bakıyordu tabi Sevinç hala da aynı şekilde bakıyordu, Latif amca ise gözlerini yummuş derin nefesler alıp veriyordu, Ceyda Hanım yine nötrdü.

"Hayırdır Uğur neden öyle söyledin? Oğlan hakkında bir bildiğin, bir duyduğun mu var da öyle konuşuyorsun?" diye sordu Maya babaanne hemen.

Maya babaannenin sorusu ile Uğur'un yüzü yeniden buruştu, artık aklına ne geldiyse ya da ne sallayacaksa ona uygun olsun diye ön hazırlık mı yapıyor nedir?

"Evet halacım, duyduğun, gördüğün bir şey varsa bize de söyle ki değerlendirirken ona göre değerlendirelim veya sorup sorabileceğimiz bir şey ise sorup öğrenelim." diyerek Sevinç hala da annesini destekledi.

Sultan'ın bakışları Uğur'u resmen öldürecek gibi bakıyordu, haklı kim olsa öyle bakar sevdiği adam hakkında Allah bilir kuzen dediği adamdan neler duyacak? Uğur'un surat ifadesine bakılırsa da asılsız şeyler söyleyeceği belli, umarım bu işi bozup ikisini de mutsuz etmez yoksa benden çekeceği var!

"Neden olacak babaanne, hala, herif dövmeli mövmeli bir şey, zaten davranışları da lakayt sevilesi değil, siz nasıl saygılı buluyorsunuz onu anlamıyorum, üstelik kızlarla da samimi bir herif şimdi böyle bir adama nasıl kız vereceksiniz?" dediğin de 'yuh' dememek için bağırdım.

"Sen ne diyorsun be?" diye bağırarak Sultan girdi araya benim yerime.

"Uğur bu söylediklerin gerçekten doğru mu? Gözünle gördün mü?" dedi Maya babaanne ciddi bir sesiyle.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin