Bölüm 27 | Sınırı Aştın Polise Yakalandın - Part 2

85 5 0
                                    


Selamlar bugün günlerden çarşamba ve yeni bölüm ile ben geldim, ne ara 27. Bölüme gelmişiz hiç farkında değilim 🙈 Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 🙋‍♀️


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

Duhâ

Reşid - Hakkın Yolunda Serisi- I


...&...&...&...

Tamamlanan Hikâyelerim;

Heyvbânu

Son Klan

3300


...&...&...&...


Keyifli Okumalar

Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın

...&...&...&...




Bölüm 27 | Sınırı Aştın Polise Yakalandın - Part 2

Oturma odasına geçtiğim de az evvelin aksine Ceyda Hanım odadaydı ve televizyon izliyordu, onu sallamayıp bir koltuğa geçip oturdum ona en uzak olan koltuğa, az evvel ne ondan ne de kızından bir iz vardı şimdi kendisinden iz vardı ama kızından iz yoktu, Allah bilir neredeydi? Sessizce otururken Ceyda'nın izlediği programa göz attım ve yüzümü buruşturarak elimdeki telefona çevirdim bakışlarımı, grupta bayağı bir konuşma birikmişti, grubun yanı sıra bir de Mesud beni mesaj yağmuruna tutmuştu. Mesajlarına girip baktığım da istemsizce gülümsedim, deli çok aşık olmak onu bir başka yapmıştı, daha yerinde duramaz ve daha sabırsız.

Mesud:

Hazen, Sultan ile ne zaman buluşturacaksın bizi?

Bak çok özledim, yeniden buluşalım.

Hem artık ben bizimkilerle konuşup nişan işini halletmek istiyorum.

Sen de konuşurken yanımda ol olur mu?

Hazeeennnn!!!

Heyyyy!!!

Cevap versene kızım ya!!!!

Bir sakin ol Mesud!

Çok sevgili(!) kaynanama geldim.

Tamam görüşme ayarlarım sorarsın kıza kabul ederse yaparsınız nişanı.

Artık sizi gizli saklı buluşturmak istemiyorum.

Hem ne kadar çabuk nişanlanırsın o kadar iyi.

Yeeeesss!!

Sen bir tanesin Hazooo

Tamamdır ne zaman müsait olursan yaz ayarlarız.

Tamam^^

Mesajlardan çıktığım sırada kapı çaldı ve hiç istifimi bozmadım, bana ne kardeşim benim evim değil bir şeyim değil neden kapıya bakacakmışım ki? Üstelik son olanlardan sonra Ceyda'yı parçalamak geçiyor içimden, onun için tırnağımı kımıldatasım yok o yüzden hiç oralı olmadım ve grup mesajlarına baktım, Kuter ağabeyim geleceğinin haberini vermişti, ne zaman geleceğini yazmıştı ve hep beraber toplanmayı önermişti. Herkeste onay vermişti, ben de onay verip mesajlardan çıktığım sırada kapıdan gelen konuşmalardan gelen kişinin erkek olduğunu anladım.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin