Selamlar herkese, bölüm günü geldi yeni bölüm ile de ben geldim ☺️Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere ☺️
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Duhâ
• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌸
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌸
...&...&...&...
Bölüm 28 | Soğuk Savaş Bitti Yumuşama Dönemi Başladı - Part 1
"Eee hâlâ ne zaman ikinci kez boş ol dediğini söylemedin." dediğin de kalan kısmı anlatmadığımı fark ettim.
"Hee o kısım o olayın hemen ertesi günü oldu ikinci talak ve ardından da işte kuzeninin olayı ile asıl boşanma olayımız ortaya çıktı, daha doğrusu onun aptallığı yüzünden ben özgür kaldım istemeye istemeye beni özgür bırakmak zorunda kaldı." deyip sırıttığım da ablam ve halam şüpheli şüpheli baktı bana.
"Heey bakmayın öyle, bu kez benim hiçbir kabahatim hatta etkimin e'si bile yok. Kendi kız kardeşi sıktı onun ayağına, görmeniz lazımdı nasıl delirdi nasıl, çok felaket aynı zamanda da Sezen'e oh olsun dediğim bir gündü." deyip sırıttığım da ne olduğunu anlamaya çalışarak bana baktılar.
"Eee hadi çatlatma ama anlat bakalım neler oldu?" dediğin de sırıttım.
"Her şey Mesud ile Sultan'ın nişanının olacağı o sıra başladı, Uğur'un ablası ve kaynanası bize geldi, o zaman ben bir şey fark ettiğim ve fark ettiğim şeyin gerçek olması ile hepsi çıldırdı önce bana yüklendiler sonra ben müdahale edemeden Maya babaanne araya girip sakinleştirince doğru olanı yapmaya başladılar." dediğim de ablam kısık gözlerle baktı bana.
"Ben şey merak ediyorum Hazen, o ikinci talaktan sonra Uğur ile aranız nasıl oldu, o karakol olayından sonra ailesi ile aranız nasıl oldu?" diyen halam ile önce boşanma kısmını ardından da aramızı anlatmam gerektiğini fark ettim.
"Peki önce boşanma kısmını anlatayım, sonra da o aramız kısmını anlatayım sonra kuzenin olayına geçerim en son da Uğur'un ayağına sıkan Sezen'in olayına geçerim." dediğim de her ikisi de kafasını salladı ve anlatmam için bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...