Herkese hayırlı akşamlar ☺ Bugün günlerden Çarşamba ve ben geldim ☺Bölümü bırakıp kaçıyorum ☺
...&...&...&...&...
İnstagram; ladynoktahikayeleri
...&...&...&...
Devam eden hikayelerim;
Duha & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atabilirsiniz ☺️
...&...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
Bölüm 11 | Kıkır Kıkır Kıkırda / PART - 1
Saate baktığımda akşam ezanı okunmuş, yatsı ezanının da okunmasına az bir vakit vardı, derin nefes aldım ve oturduğum koltukta rahatsızca kıpırdandım, karşımda tanımadığım insanların sürekli bana bakıp yüzüme tükürükler saçıp ardından birbirlerine dönerek bir şeyler söylemelerinden ciddi manada sıkılmıştım. Yanımdan gelen kıkırdama sesi ile kafamı çevirdim, ablam gözlerini üzerime dikmiş, bana gülüyordu. Bir an içimde dil çıkarma isteği peyda oldu ona karşı, böyle ortamları sevmediğimi bildiği için şu an düştüğüm duruma canımın çok sıkıldığını da biliyordu ve bu yüzden gülüp, benimle dalga geçiyordu.
İkindi vaktinde yemek; Mesud'la olan atışmamız, halamın Mesud'un tavırlarına kızması, Enfal'in halamın tarafını tutması ve benimde üçlünün arasında köprü olmaya çalışmamla, ah bir de Uğur'un sorduğu soruları yanıtlamak ile geçmişti. Enfal ve Mesud etraftakilere tartıştıklarını belli etmemek için Fransızca tartışırken, beni de araya katmaları yüzünden Uğur ne konuştuğumuza dair işkilleniyordu. Bazı şeyler söylenmezdi, merak edilse dahi kişide kalması yönünde düşünüyorum ama ne yazık ki birçok insan benimle aynı düşünceye sahip değil. Mesud'a yaptığımız çivi çiviyi söker olayında neden öyle yaptığımızı ve böyle bir yöntemi kullanmamızın bir sorun çıkaracağından emin olduğundan; aramızda ondan sakladığımız başka bir şey var düşüncesindeydi. Ki aslında öyle bir şey yoktu da! Sadece Mesud'un görgüsüzlüğünü konuşuyorduk o kadar. Bir başkasının, hele de yabancı insanların yanında böyle söylemek kesinlikle onu kıran bir davranış olurdu, ne kadar sivri ve sert bir karakterde olursa olsun, aynı zamanda hassas ve kırılgan bir kalbe de sahipti. Hiç beklemediğimiz bir anda, hiç tahmin etmediğimiz bir şeye kırılabiliyordu. Benim gibi biraz dengesiz bir yapısı olduğu için, kızdığı ve kırıldığı şeylerde değişkenlik gösteriyor. Mesela bir keresinde Mesud'un Tuğçe'nin doğum gününü kutlayıp, benimkini kutlamaması çok kırmıştı. Aslında kırılmamam gereken bir durumdu ama ben nedensizce kırılmıştım, sonuçta Mesud'un benim doğum günümü hatırlama ve kutlama zorunluluğu yoktu. Mesud'ta tıpkı benim gibi ottan boktan şeylere kırılabilirdi, en aklımda kalan ise tabağın dibinde kalan salamlardan birini ben yemiş, diğerini de Enfal'e vermiştim yemesi için. Mesud salamı o kadar çok sevmemesine rağmen yine de böyle yaptığım için kırılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...