Selamlaaar, herkese iyi akşamlar dilerim ᥬ🥰᭄ Tüm gün artı akşam test çözdüğüm için bölümü atmayı unuttum, az evvel bilgisayara oturunca aklıma geldi ve koşarak buraya geldim 🙈 Geç geldiği için lütfen kusura bakmayın, bunun yanı sıra birkaç bölüm önce size bir haber vereceğimi söylemiştim eğer planladığım gibi giderse bu haberi haftaya bölüm attığımda vermeyi planlıyorum lâkin planladığım gibi gitmezse eğer belki bir dahaki bölümde veririm ᥬ🥰᭄ Bölümü bırakıp kaçıyorum ᥬ🥰᭄
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Duhâ
• 3300
....&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın, 🌺
...&...&...&...Bölüm 17 | Huzurlu, Mutlu Bir Yuva / PART - 4
Kasaya geldiğimizde az önce elbise deneyen ve benim dibimin düştüğü güzel kızı gördüğümde ise gözlerim heyecanla ve mutlulukla büyüdü. Teyzemin, onun yanındaki kızla konuştuğunu duyduğumda ise içim kıpır kıpır oldu. Arkadaşıyla tanışıyorlardı ve samimiydiler, bu demek oluyor ki yakında onun bekâr olup olmadığını öğrenebileceğim! Kalbim heyecandan küt küt atarken teyzem elindeki torbaları bana uzattı.
"Al hadi defol! Sinirimi tepeme çıkartma benim!" derken kızın yanında hem emir verir gibi konuşması hem de beni azarlaması canımı sıkmadı değil ama teyzem olduğu için ona saygısızlık yapacak değilim elbette!
"Vaaay ağabey sen bayağı tutulmuşsun ona anlaşılan?" diyen Sezen ile düşüncelerimden çıktım ve yüzümde gülümseme peyda oldu.
"Galiba, biraz öyle oldu." deyince Sezen'in kıkırdamasını duydum.
Özlemiştim bu deli kızı, hâlâ neden gelmediğini bilmesem de gelmesini çok istiyorum. Benimle hiç anlaşamaz hatta birbirimizle saç baş kavga etmişliğimiz bile olurdu ama yine de insan kanını, canını özlüyor. Ne olduysa, oldu bitti artık gelme vakti gelmemiş miydi? Neydi onu böyle uzak tutan bizden?
"Sezen, daha bitmedi kardeşim?" dedim üzgün bir ses tonuyla.
"Bitmedi tabi ağabey, daha annemlere nasıl anlattığını, kız hakkında nasıl bilgi aldığını anlatmadın!" derken sesi neşeli çıkıyordu.
"Onu demiyorum Sezen, kendine biçtiğin ceza bitmedi mi? Bitir artık, ben seni özledim. Eski eğlendiğim kardeşimi özledim." deyince bir sessizlik oldu.
"Ağabey, nasıl bitireceğimi bilmiyorum!" derken sesi ağlamaklı çıkıyordu.
"Bavulunu topla gel, biter!" deyince derin bir iç çekme sesi duydum, ardından da yeniden konuştu.
"Ağabey boş ver şimdi onu bunu, hadi anlat! Annemlere nasıl anlattın? Annemler nasıl tepki verdi? Maya Sultan ne dedi? Kız nasıl biriymiş, hakkında neler öğrendin?" deyince güldüm ve yeniden anlatmaya koyuldum.
Teyzemden aldığım telefon beni o kadar mutlu etmişti ki anlatmaya kelime dağarcığım yetmezdi. Kızın bekâr olduğunu ve ailesi ile onun hakkında da çok iyi şeyler duyduğunu söylediğinde inanılmaz mutlu oldum. Madem bekârdı onunla evlenmem daha kolay olacaktı, içimdeki heyecanla teyzemin mağazasına gittiğimde gözlerim mağazada onu aradı. Birkaç çalışan yanıma geldiğinde ise onları yanımdan gönderdim ve teyzemin yanına hızlı adımlarla ilerledim. Kızın arkadaşı buradaydı ama o niye burada değildi? Üstelik adını dahi öğrenememiştim, gerçi sormak aklıma dahi gelmemişti ki! Teyzem bekâr olduğunu söylediğinde yaşadığım heyecan ve mutluluktan telefonu kapatmıştım, teyzeme hiç soru sorma girişiminde bulunmamıştım. Teyzemin yanına kasanın arkasına geçtiğimde, teyzem bir müşteriyle ilgileniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Fiksi Umum|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...