Bölüm 25 | Yaşama Tutunmaya Çalışmak - Part 1

118 10 0
                                    



Selamlar herkese, nasılsınız? Nasıl gidiyor? Ne çabuk çarşamba oldu inanın ben de anlamıyorum daha yeni bölümü sanki dün atmışım gibi geliyor ama bir hafta çabuk geçti. ☺️ Sizi bölümle baş başa bırakıp kaçıyorum, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere ☺️


...&...&...&...


Devam Eden Hikâyelerim;

• Duhâ

• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I


...&...&...&...


Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû

• Son Klan

• 3300


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺

Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...



Bölüm 25 | Yaşama Tutunmaya Çalışmak - Part 1


"Nasıl yani daha ilk geceden adamın seni boşamasını mı sağladın?" diyen ablam ile kafamı salladım.

"Nasıl becerdin kızım bunu? Sen manyak mısın? Ya boşanıp annemin yanına gitmek zorunda kalsaydın?" dediğin de omuzlarımı silktim.

"Abla nasıl gitmek zorunda kalacağım pardon da? Zaten evlendiğim için bir sürü altındır, takıdır takan oldu medeni kanına göre de altınlar geline ait üstelik bir de verilmesi gereken mehir varken sence ben annemlerin evine gidebilir miyim?" dediğim de ablam sanki şeytan görmüş gibi bakıyordu bana.

"Tüm bunları sen planladın mı?" diye sorduğun da göz devirdim.

"Saçmalama istersen abla, neyini planlayacağım be! Kalkmış bana ahlâksız diyor, ilişkini bitir diyor resmen vesikalı karı muamelesi yapıyor bir de boşarım seni diye tehdit ediyor ondan korkacaktım. O sinirle boşa dedim salak da öfkesine yenilip boşadı." dediğim de gözleri rahatlamış bir ifadeye büründü.

"Peki sen nasıl uydurdun o hastalığı?" dediğin de dudaklarımı büzdüm. "Ya da niye uydurdun o hastalığı?" dediğin de ablama şaka mı yapıyorsun der gibi baktım.

"Abla şaka mı yapıyorsun? Sence neden uydurdum ben o hastalığı? Tabiki onunla birlikte olmamak için uydurdum, hiç tanımadığım bir adamla neden bedenimi paylaşayım?" diye sorduğum da sesim biraz öfkeli mi ne çıkmıştı.

"Ben de istemediğim bir adamla evlenmek zorunda kaldım, ben de onunla birlikte olmak zorunda kaldım!" derken ablamın da sesi sinirli çıkıyordu.

"Yani abla? Herkes kendi seçimlerinin sonucunu yaşar, ben daha sevmediğim hiç tanımadığım bir adamla evlendiğim gerçeğini kaldıramazken bir de onunla birlikte olma gerçeğini kaldırabileceğimi sanmıyorum, travmalarıma yeni bir travma eklemek istemedim. Bu yüzden de evlenmeden önce internetten araştırdım bu işten nasıl kurtulurum diye, vajinusmus, cinsel tiksinti gibi hastalıkları görünce ismi daha bir dolu gibi gelen ve kapalı kutu gibi görünen cinsel tiksinti bozukluğunu tercih ettim tüm belirtileri ezberledim, birkaç kez o belirtileri yaşamayı da denedim ve başarılı oldum. Kusura bakma ama Uğur benim ömrümün sonuna kadar hayatımda tutmak istediğim bir insan değildi, böle bir insan için de kendi bedenimi paylaşamazdım, bunu midem kaldırmazdı benim." dedim kafamı iki yana sallayarak ve o düşüncelerin gerçek olduğunu farz ederek üperirken.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin