Bölüm 27 | Sınırı Aştın Polise Yakalandın - Part 1

99 7 0
                                    


Devam Eden Hikâyelerim;

Duhâ

• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I


...&...&...&...


Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû

• Son Klan

• 3300


...&...&...&...


Bölüm 27 | Sınırı Aştın Polise Yakalandın - Part 1 


Uğur ile olan o kavgamızdan sonra, bir hafta hiç konuşmadık, çok sevgili annesine anlatmış güya sözde annesi aramızı düzeltemeye geldi ama tabiri caizse kadın ağzıma sıçmaya gelmiş, tabi buna izin vermeyerek durması gereken yeri ona sert bir üslup ile ona gösterdim. Bir hafta bir annesinin bir onun suratsızlığını çekerken bir de kuzeni Kırgız olayı patladı. Sultan'ın ağabeyi olan ve Uğur'un da kuzeni olan Kırgız çıkıp geldi, zaten kuzeninin lafı geçtiğin de sürekli kendini bilmez, haddini bilmez, bir baltaya sap olamamış, serseri diye arkasından sallıyordu. Neden böyle yaptığını da tabi Kırgız geldiğin de anlamış olduk.

Aslında Kırgız hiç de öyle bahsettiği gibi, serseri, bir baltaya sap olamamış, haddini bilmez biri değildi tıpkı Mesud ve Akka ağabeyim gibi oldukça eğlenceli bir yapısı vardı, espritüel bir zekâya sahipti ve oldukça ince espriler yaparak insanları eğlendiriyordu. Mesleği avukatmış ve Almanya'da bir hukuk bürosunda yıllardır çalışıyormuş, artık annesini ve kız kardeşini yalnız bırakmak istemediği için de geri dönüş yapmış Türkiye'ye bir süre burada takılıp daha sonra baro kaydını yaptıracakmış.

Dedim ya Kırgız çok espritüel bir zekâya sahip diye, cana yakın ve samimi olması sebebiyle de tanıştığımız zaman bana takılıp durdu, eh ben de onu Mesud ve Akka ağabeyim gibi gördüğüm için ona takıldım, benim bu davranışlarım Uğur'a batmış olacak ki eve geldiğimiz dakika bağırıp çağırmaya, azarlamaya başladı onu sallamadığımı gösterdiğim de ise üste çıkmak için çabaladı. Artık onun o tavırlara dayanamayacağıma karar verdiğim de kapıyı vurup çektim çıktım ve halama gittim. Tabi ona bir şey olduğunu sezdirmedim, bir de onun üzülmesini istemedim, o gece halamda kalıp ertesi gün eve döndüğüm de o da sakinlemişti.

O günün üzerinden birkaç gün geçtiği sırada Maya babaanne bir misafiri geleceğini ve benim de orada olmamı istediğini söyleyerek, çok sevgili(!) kayınvalidemin evine yemeğe çağırdı aslında gitmeyecektim ama Maya babaanneni hatırını kırmamak için o akşam yemeğe gittim keşke gitmeseydim dediğim bir akşamdı yemin ederim çünkü gittiğime gideceğime beni pişman etti o kayınvalidem olacak kadın.

"Yardım edilecek bir şey var mı?" dedim mutfağa Ceyda Hanım'ın yanına geçerek.

"Var, şu çorba tenceresindeki çorbayı servis tenceresine boşaltmam gerekiyor, sen boşaltabilirsen boşalt." dediğin de kafamı salladım ve gösterdiği servis tenceresine uzandım.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin