Bölüm 22| Ne Bir Dağ Ne De Bir Ağaç / Part - 2

103 7 0
                                    


Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 👋


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Duhâ

• 3300

• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I


...&...&...&...

Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû

• Son Klan


...&...&...&...

Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...



Bölüm 22| Ne Bir Dağ Ne De Bir Ağaç / Part - 2 


Bir iki durak sonrasında otobüs durdu ve birkaç kişi bindi otobüse gözlerimi yeniden cama çevirip binenler ile ilgilenmedim. Yanımdaki koltuğun sallanması ila şöyle göz ucuyla baktığım da ellili yaşlarda bir adam yanıma oturmuştu. Oturan kişiyi dikkate almayarak değişen müziğe eşlik ederken, müzik sayesinde aklıma gelen birkaç sahneyi hemen açıp notlar kısmına yazmaya başladım. Birkaç cümle yazmıştım ki yanımdaki adamın bacağının bana doğru geldiğini görünce rahatsız olup bacaklarımı çektim biraz. Yazmaya devam ederken adamın bacaklarının daha da açıldığını gördüm sinirli bir nefes vererek bacaklarımı iyice çektim, sanırım benim sinirle nefes verdiğimi duydu bu yüzden hiçbir harekette bulunmadı. Adamı bırakarak yeniden yazıma döndüm ve değişen müzik eşliğinde birkaç cümle daha yazmıştım ki bu defa hem bacağı hem de eli bacaklarıma değmeye başladı. Birkaç dakikalık şok anında sesim çıkmadığı için sessizliğimden güç alarak elleri bacaklarından yukarı çıkmaya, bacaklarını da bacaklarıma sürtmeye başladı.

Şerefsiz herif! Sanıyor korkudan ya da rezil olma duygusundan sessiz kalacağım, çok bekler! Önce göz ucuyla onun bakıp bakmadığını kontrol ettim, bakmıyordu ağır hareketlerle müziği kapattım ve kulaklıklarımı çıkarıp cebime taktım ardından da hâlâ elleri ve bacakları, bacaklarımda oyalama adama dersini vermek üzere telefonun kamerasını açıp eli ile bacaklarını çekmeye başladım, yaklaşık altmış saniyelik çekimden sonra, yüzünü çekebilmek için ve herkesi de şahit tutabilmek için var gücüm ile çağırdım.

"İmdat! Taciz ediyorlar, sapık var!"

Sesim tüm otobüste yankılanmıştı, benim sesimle adamın eli ve bacağı şokla donup kaldı, yüzünü ise bana döndü elimdeki video kamera ile adamın yüzünü ve yine vücudumda duran eli ile ayaklarını yeniden çekip kaydı durdurdum ve çantama attım, ben tüm bunları yaparken arkamda ve önümde oturanlar hızla önce bana ardından da adama baktılar, önümdeki iki genç adamın elini ve bacağını gördüğün de ise bir hışım yerlerinden kalkıp adama saldırdılar. Adamı oturduğu koltuktan çekip kaldırdığın da korkuyla bağırmaya başladı.

"İftira atıyor, yalan! Ben öyle bir şey yapmadım, evli barklı adamım çocuğum çocuğum var bu aşüfte bana iftira atıyor!" diye bağırdığında alaycı bir kahkaha atmak istedim.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin