Herkese hayırlı akşamlar ☺ Bugün günlerden Çarşamba ve ben geldim ☺Bölümü bırakıp kaçıyorum ☺
...&...&...&...
İnstagram; ladynoktahikayeleri
...&...&...&...
Devam eden hikayelerim;
• Duha
...&...&...&...
Tamamlanan hikayalerim;
• Heyvbanû
Her iki hikayeme de bakabilirsiniz 😊
....&....&....&....
Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
....&....&....&....
Bölüm 13 | Afilli Bir Yumruk / PART - 1
İlk görüşte ağzımla söyleyemediklerim vardı sen geldin gözlerimle anlatabildiğim sayılı kelimeler oldu.
"Ya ağabey çok mızıkçısın anlat bana! Bak orada değilim diye üzme beni!" diyen kız kardeşim ile gözlerimi devirmemek için kedimi zor tuttum.
"Sezen, karşında ağabeyinin olduğunun farkındasındır umarım sevgili kardeşim!" derken alaylı bir uyarı gönderdim ve sustum. Derin bir nefes aldığını duyduğumda yeniden konuştum.
"Ayrıca neyi anlatmamı istiyorsun? Anlatılacak bir şey mi var?" derken sesim de bıkkın çıkıyordu, Sezen'in meraklı ve ısrarlı tavırları gerçekten bazen insanı sıkıyordu.
Evleneceğimi ailedeki herkese söyledikten sonra söylemediğim bir tek en küçük kız kardeşim Sezen kalmıştı, bizimle birlikte olmadığı için de gelişmelerden anından haberdar olamıyordu elbette. Kütahya'da iki yıllık bir bölüm kazandığı için annem ve babam oraya gitmesini uygun görmüşlerdi, Kütahya'da hem teyzemin yanında kalıyordu hem de orada okuyordu. Gerçi üç yılı geçmişti kalmaya başlayalı ama alttan dersi olduğu için ve teyzemi yalnız bırakmak istemediğini söylediği için geri gelmemişti, aslında bu bahane bana pek inandırıcı gelmemişti. Çünkü o asla Kütahya'ya gitmeyi sevmezdi, aksine Kütahya'ya gitmekten nefret ederdi. Oranın çok sıkıca olduğunu ve burası kadar eğlenceli olmadığı, buradaki kadar çok turist ağırlamadığını ve oraya gidenlerin sadece yaşlı bunaklar olduğunu söylerdi. Bunu birkaç kez babaannemin yanında da söylediği için babaannem onu ara sıra kullandığı bastonu ile sopalamıştı. Saygı konusunda babaannemin aşırı takıntısı vardı, saygısız bir torun görmektense hiç görmemeyi tercih ediyordu, Sezen'in o sözlerini de saygısızlık olarak algıladığı için bir süre onunla konuşmamıştı, aslında sebep bu muydu yoksa başka bir sebep var mıydı bilemiyorum. Sezen gitmeden önce herkes bir garip davranıyordu, annem, babam, babaannem, ablam... Sanki bir şeyler olmuştu da hepsi benden saklıyor gibi bir hissiyata kapılmıştım, ortamı ve etrafı incelediğim de ise bir şey bulamamıştım çünkü benim düğün olayı patlak vermiş ve apar topar taşınmak zorunda kalmıştık. İlk düğün esnasında her şeye burnunu sokan ve onu yanlarında götürmedikleri için sitem eden Sevilay gitmiş, yerine benim düğünümle ilgilenmeye Sezen gelmişti, düğüne bir hafta kalmıştı ama o hiç sevmediği Kütahya'dan geri gelmemişti. Teyzemin yardıma ihtiyacı var diyerek onun yanında kalması da beni düşündürmüştü, çünkü o evde iş yapmayı sevmeyen ve suyunu bile annemden isteyen bir kızken, kalıp teyzeme yardım etmesi düşündürdü. Bunu birkaç kez anneme sormayı denesem de annem nazi gestaposu gibi ağzından hiçbir harf dahi çıkmamıştı, babam desen o da annem gibiydi. Babaanneme gitmeyi istesem de tek bir bakışı ile adım atmamam gerektiğini bana anlatmıştı, ablamın zaten anlatmayacağını bilerek hiç ona sormaya yeltenmemiştim. Ben ne olduğunu öğrenmeye çalıştıkça sanki herkes benim öğrenmemem için itina ile gizliyordu her şeyi, en sonunda babaannem dayanamamış ve "Arı kovanına çomak sokma Uğur, sokulan sen olursun! Bırak artık gün bitti, güneş doğdu; sel gibi su aktı ve götürdü. Aramaya devam edersen boğulur gidersin!" diyerek beni azarladığında bıraktım öğrenmeye çalışmayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hülle
Fiksi Umum|YETİŞKİN İÇERİK| "Her son bir başlangıçtır, her başlangıç bir sondur!" hayatımın özeti bu cümlede. Her insanın dönüm noktası vardır benim dönüm noktam ise sonumun başladığı gün oldu. 'Tamam işte, tüm hayatım bitti! Her şey mahvoldu; tıpkı hayatım...