Bölüm 16 | Girme Yetimin Hakkına / PART - 4

121 5 0
                                    

Selam laaaa artık, yeni bölüm ile ben geldimm ᥬ🥰᭄ Akşamları yoğun olduğum için şimdi bölüm atıyorum   ᥬ😊᭄


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Duhâ

• 3300


...&...&...&...


Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...




Bölüm 16 | Girme Yetimin Hakkına / PART - 4 

Yine de onun bu tavrını umursamadım, şu an bana kızgındı ve içindeki hıncını bir şekilde çıkarmak istiyordu. Bunu da yapabildiği her şekilde yapmaya çalışıyordu, anlıyorum bu yüzden de onunla münakaşaya girip onu üzmek dahi istemiyorum. Sonuçta bugün yeterince üzüldüler, kadın eşi yok diye bir ton suçlamaya maruz kaldı. Açıkçası bu zihniyette yanlış, kocası olmadığı için düzgün çocuk yetiştirememiş gibi bir şey yok, sonuçta çocukların en büyük rol modeli ve çocuklarda en büyük etken anneler. Çoğu babalar çocuklarıyla nadir ilgileniyorlar, öyle anne gibi ilgilenmiyorlar ki? Buna rağmen sırf bedenen bir baba ve koca olunca mı çocuk düzgün yetişmiş oluyor? Ben bunu yanlış buluyorum işte! Bir kadın kocası olsun veya olmasın çok güçlüdür ve çocuklarını mükemmel olarak yetiştirebilir. Kızının nefsine yenilip yanlış yapmasını da anneye yüklemek bence hiç doğru değil, anne bir yaşa kadar elinden geleni yapıyor ama bir yaştan sonra bayrağı artık çocuk devralıyor, yaşadığı çevreye, arkadaş ortamına göre de şekilleniyor.

En basit örneği ise benim; babaannem beni annem ve babam yokken gayet güzel yetiştirdi, ben tam da babaannemin istediği gibi bir evlat olmuştum ona ama Almanya'ya gittikten sonra hem çevrenin etkisi hem de anne ve babamın beni başıboş bırakmış olmalarının vermiş olduğu etki ile ben babaannemin beni yetiştirdiğinden farklı bir insan olmuştum. Yalan söyleyen, zina yapan, saygısızlıkta zirve yapmış, hırsızlık yapan, iftira atan biri hâline gelmiştim. Benim ailem ve bir öğretenim varken ben böyle olmuştum bu kusur değildi de eşi olmadığı için hem kızına yetip hem de evini geçindirmeye çalışan Çiğdem annenin çocuğunu yetiştirememiş olması mı kusur oluyordu? Ayrıca Nihal annenin söylediği gibi de değildi, Çiğdem annee Sırma'yı çok güzel yetiştirmiş, iyi niyetli, başkasının hakkında asla kötü düşünmeyen ve herkese iyi niyetle yaklaşan bir kızken Sırma nasıl olurda Nihal teyze böyle bir karalama kullanırdı ki? Üstelik bu hakkı da kendisinde nasıl bulmuştu eğer bu iddiaları sadece Nihal teyze yapsaydı ben üzerinde durmaz geçerdim ama işin içine annemin de girmiş olması beni çelişkiye düşürmüş ve yanlış olanı yapmıştım.

Ablam ve Çiğdem anne odadan çıkınca, oturduğum yerden ayaklandım ve az önce Çiğdem annenin oturduğu koltuğa oturdum. Sırma hâlâ bana bakmıyor ve bana hiçbir şey söylemiyordu, aslında kız ne söyleyebilirdi ki? Benim söylemem gerekiyordu ve ben de şu an susmuştum. Bir an önce konuşmam ve onun gönlünü almam lazım, evet! O zaman başlayalım!

"Sırma, ben özür dilerim! Seni çok kırdım biliyorum, inan isteyerek yapmadım! Ben bir anlık sinirle hareket ettim! Seni dinlemeliydim ama ben seni dinlemedim! Annem ve Nihal teyzenin seni aşağılamasına izin vererek büyük yanlış yaptım farkındayım fakat lütfen beni affet! Bundan sonra böyle bir şeyin olmayacağının garantisini sana veririm, emin ol bundan sonra kimsenin ne dediği umursamam; sadece sen!" dedim bir solukta.

HülleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin