_ فیبی؟ خونه کاملا مرتبه؟ نمیخوام حتی یه چیز بد دیده بشه.
قراره هفتاد و سه تا سوال با مجله ووگ رو توی خونه شخصیم انجام بدم. این خونه رو انتخاب کردم چون ویلاییه و در مقایسه با آپارتمان مشترکم با دیلن چیزای بیشتری برای نشون دادن داره.
برای این فیلمبرداری خیلی هیجان زدم و میخوام همه چیز بی نقص باشه. هر چی باشه برای ووگه! ممکنه خیلی ها ببیننش! فیبی گفت:《 بله همه چیز مرتبه. من میتونم برم؟》
_ آره برو. مراقب خودت باش.
چیزی که مضطربم میکنه اینه که این فیلمبرداری توی یه بازه زمانی انجام میشه و هیچ کاتی نداره یعنی اگه جواب یکی از سوالارو فراموش کنم یا سوتی بدم کارم تمومه.
داشتم ظاهرمو توی آینه چک میکردم. خب همه چیز مرتبه! زنگ در زده شد و من با یه لبخند بزرگ در رو باز کردم.
جو، کسی که سوالارو میپرسه به همراه دوست فیلمبردارش بهم لبخند زدن:《 سلام دارسی کویین! دوست داری با ما به هفتاد و سه تا سوال ووگ جواب بدی؟》
لبخندی زدم و سعی کردم مهربون باشم:《 با کمال میل!》اونارو به داخل راهنمایی کردم. توی پاگرد واستادیم. پرسید:《 چه چیزی این اواخر از همه بیشتر هیجان زدت کرده؟》
_ این که قراره توی گرمی امسال اجرا کنم.
آره این موضوعیه که به شدت هیجان زدم کرده. چند روز پیش که ساوانا بهم گفت ازم برای اجرا دعوت شده رو یادم نمیره. اجرا توی گرمی مثل یه رویا میمونه!
_ خودت رو توی سه کلمه توصیف کن.
_ کنجکاو، احساساتی، عملگرا.
راستش ساوانا گفت کلمه کنجکاو هم بگم تا آدم جالبتری به نظر بیام. واقعا کنجکاو بودن از آدم شخصیت جالب تری میسازه؟
_ترانه هاتو کجا مینویسی؟
_ اینجا.
در سمت چپ پاگرد رو باز کردم و وارد اتاق کوچیکی که فقط یه پنجره بزرگ و چند تا گلدون به همراه میز و صندلی سفید رنگ داره شدیم. این اتاق به خاطر سبک مینیمال و بوی گل هاش همیشه ذهنم رو برای نوشتن باز میکنه...
_ الگوی ترانه نویسیت کیه؟
_ جان لنن.
نه نیست. ترانه هایی که ایمی واینهاوس نوشته رو با هیچ ترانه دیگه ای عوض نمیکنم. ولی جان لنن هم ترانه نویس فوق العادیه.
پشت پیانو نشستم و روش دست کشیدم.
_ اولین پیانوتو وقتی چند سالت بود برات گرفتن؟
_ وقتی یازده سالم بود.
پدرم یک سال بعد این که کلاس پیانو رفتم، متوجه علاقه شدیدم به ساز و موسیقی شد و یه روز با یه پیانوی مشکی رنگ سورپرایزم کرد. اون روز یکی از بهترین روز های زندگیم بود!
YOU ARE READING
Lilium
Romanceتنها صداست که جاودان است و امان از صدای تو که ابدی شد در گوش من! [hollywood fiction] [Minor sexual contact]