_وای خدای من! دیلن! این یکی عکسشو نگاه کن! چقدر توی همین یک ماه بزرگ شده! بعد از برنامه حتما زود ببینیمش.
و عکس جدید ایثن، پسر هیدن و الا رو به دیلن نشون دادم. تا حالا دیده بودین که یه بچه یک ماهه کاملا واضح شبیه یه نفر باشه؟ من که ندیده بودم. ولی وقتی همه شروع کردن به گفتن این که ایثن کپی عموشه، نظرم جلب شد. ایثن دقیقا نسخه نوزاد دیلنه! این حجم از شباهت بین عمو و برادرزاده واقعا جالبه!
شبی که ایثن به دنیا اومد، خودمو با آخرین سرعت به نیویورک رسوندم. البته با همون یه شات نوشیدنی ای که ساوانا به خوردم داده بود، سرعتم با سرعت یه کرم خاکی فرقی نداشت و به قدری گیج میزدم که توی فرودگاه، یکی از فن هارو با معلم قدیمیم اشتباه گرفتم و بعد از بغل کردنش فهمیدن چه گندی زدم!
به هر حال بالاخره سه صبح رسیدم نیویورک و ایثن کوچولو رو دیدم. دیلن هم خوشبختانه روی قولش موند و چند ساعت بعد از من بیمارستان بود.
همون روز جریان نامزدیمونو به خانوادش گفت. اونا همونطور که فکرشو میکردم شوکه شدن؛ اما اصلا مخالفت نکردن که هیچ، حتی خوشحال هم شدن... برعکس خانواده من!
گفتن به پدرومادرم خیلی سخت بود. پدرم که فقط پیشونیشو چین داد و جوری به دیلن نگاه کرد که انگار بهش فحش ناجور داده و مادرم... به شدت مخالفت کرد!
گفت ازدواج زیر سی سالگی اشتباست و چون خودش وقتی دقیقا همسن من بود با پدرم ازدواج کرد و ناموفق بود، منم نباید همچین کاری بکنم. ولی بعدش یه دفعه کوتاه اومد و بهم گفت:《 عیب نداره. حتی اگه ازدواجت ناموفق بود هم فدای سرت! آسمون به زمین نمیاد که. اصلا طلاقو برای چی گذاشتن؟》بعد از خواستگاری دیلن، اول از همه با سیدنی حرف زدم. خیلی بیشتر از انتظارم خوشحال و هیجان زده شد و اما تایلر! اون هنوزم باورش نمیشه ما نامزد کردیم و فکر میکنه داریم سر به سرش میذاریم! امیدوارم وقتی امشب رسما توی الن شو اعلام کردیم باور کنه!
دیلن ورق زد و عکس بعدی رو باز کرد. اونجا ایثن یه لباس سبز رنگ تنش بود و پستونک دهنش. دیلن با دیدن اون عکس خندید و گفت:《 اینجارو نگاه. ایثن با زن عموش ست کرده!》 و به من نگاه کرد. لبخند زدم.
کار ضبط آلبوم جدیدم تا چند وقت دیگه تموم میشه. این آلبوم از همه لحاظ با آلبوم قبلیم فرق داره. لیریکس تمام آهنگاشو مثل آلبوم قبلیم، خودم نوشتم و سبکش آلترنتیوه. البته قراره دو تا ترک آلترنتیو راک هم داخلش بذارم. حقیقتش، هیچوقت فکرشو نمیکردم صدام به اون سبک بخوره؛ ولی اوایل تور سر تمرین با گیتار الکتریک برایان از اون سبک خوشم اومد و باعث شد با خودم بگم به امتحانش می ارزه.
الان فقط یه گیتار کم دارم که دیلن قول داده بهم یاد بده چجوری بزنمش!این آلبوم در حالی که تم طبیعت و حفاظت از محیط زیست داره، کاملا عاشقانست و برای همینه که میخوام از این به بعد تا یه مدت طولانی فقط با لباس سبز توی عموم دیده بشم. حداقل تا وقتی تورش رو هم شروع کنم.
این آلبومِ green grass، پر از قصست. مردم دوست دارن داستان بشنون و منم قراره درست همین کارو براشون انجام بدم...
YOU ARE READING
Lilium
Romanceتنها صداست که جاودان است و امان از صدای تو که ابدی شد در گوش من! [hollywood fiction] [Minor sexual contact]