60. Hello

10 1 0
                                    

دیشب نمیدونم چه ساعتی خوابم برد. سرمای هوا توی بدنم مونده بود و هی میلرزیدم. نوشیدنی گرم و لباس کلفت هم کمکم نکرد. با این حال کاش لرز تنها چیزی بود که مانع خوابیدنم میشد.

صدای خنده های دیلن از دیشب تا حالا یک سره توی سرم پخش میشه و نمیذاره بدنم آروم بگیره. قهقهش مثل صدای کوبیدن روی آهنیه که قرار با تمام مهارت آهنگر، تبدیل به یه شمشیر بشه... آخه مگه دیلن با مدیسن توی رابطه نیست؟

دیشب اونجا چه اتفاقی افتاد؟ دیلن دیوونست که اونطوری میخنده؟ اون دختره چی کاره بود اون وسط؟ اه من دارم عقلمو از دست میدم! این چیزا اصلا به من ربطی ندارن ولی یه لحظه از فکرشون بیرون نمیام!

پتو رو بیشتر بغل کردم. ساعت یازده صبحه و من هنوز از تخت خوابم بیرون نیومدم. بیکاری حس عجیبیه. خیلی وقت بود نداشتمش. این دو سه سال اخیر هر روزم از قبل با برنامه های جورواجور پر شده بود اما حالا تمام کنسرت هام تعطیل شدن و خبری از مصاحبه و اینجور داستان ها نیست. اون موقع که سرم شلوغ بود میخواستم یه استراحت واقعی داشته باشم اما حالا که دارمش فهمیدم هیچ جوره بهش عادت ندارم.

نمیدونم هنوز به مردم اعلام کردن که خبری از ادامه تور نیست یا نه. حتی نمیدونم میخوان به چه بهونه ای کنسلش کنن. فقط اینو میدونم که ساوانا دیشب گفت تو نگران نباش و همه این چیزها رو بسپر به من. امیدوارم فقط بعدا نفهمم که به مردم گفتن به خاطر روان پریش شدن اجراهامو کنسل کردن.

یه دفعه فیبی اومد داخل اتاق و با دیدن من گفت:《 اوه بیدار شدی! ساوانا گفت باید آماده شی برید دکتر.》آهی کشیدم. اون دیشب نصفه شبی چجوری اینقدر سریع نوبت دکتر گرفت؟ بعضی اوقات فکر میکنم ساوانا توانایی های فراطبیعی داره.

به سختی از جام بلند شدم. پیراهن لطیفمو با یه شلوار جین و پلیور سفید عوض کردم. پالتوی چهارخونه سفید قهوه ایمو برداشتم که یه دفعه یادم افتاد برای اولین بار توی این چند وقت اخیر لباس سبز رنگ تنم نیست. اگه هنوز رسانه ها ندونن که قرار نیست تور رو ادامه بدم، خودشون با این تغییر استایل میفهمن. آخه پاپاراتزی ها حتی توی دستشویی خونم هم چشم دارن!

نوبت دکترم خوب بود. حداقل فهمیدم اونقدرها مادر وحشتناکی نیستم و به بچه آسیب جبران ناپذیری وارد نشده. دکتر گفت همه چیز نرماله.

ساوانا توی راه بهم گفت دیشب دو تا گرمی بردم. یکیش همونی بود که خودم گرفتم و اون یکی رو هیلی به جام گرفت. اصلا باورم نمیشه! من برنده بخش آرتیست تازه کار و آهنگ سال شدم! دو تا پیروزی در مقابل سه بخش که نامزد شده بودم اونم توی اولین سال نامزد شدنم پیشرفت غیرقابل انکاریه!

ظاهرا دیلن هم درست مثل من دو تا گرمی برد. بهترین رکورد و بهترین موزیک ویدیو. ولی اون هیچکدوم از جایزه هاش رو توی مراسم حضور نداشت تا خودش دریافتشون کنه و شان به جاش گرفتشون.
(گایز فرق بین رکورد سال و آهنگ سال اینه که رکورد سال به تمامی سازنده های آهنگ تعلق میگیره؛ ولی آهنگ سال به ترانه نویس و خواننده.)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LiliumWhere stories live. Discover now