تا حالا دو دل شدی؟
یکی از عذاب آور ترین حس هاست. نه از کاری که کردی پشیمونی نه راضی. نه میدونی درسته یا غلط... الان دو دل بودنه که داره منو میکشه. نمیدونم رفتنم به سر قرار با استایلز درست بود یا اشتباه...
با لباس توی وانِ خشکِ حموم هتل نشسته بودم و زانو هامو بغل کرده بودم. گوشیم، این جعبه سیاه لعنتی که تمام آتیشا از گور اون بلند میشه، توی دستم بود. تیتر خبر ها رو یکی یکی رد میکردم و به همه چیز و همه کس لعنت میفرستادم.
به خودم، ساوانا، دیلن، هری، منیجرش، به همه!! مشتمو روی دیوار میکوبوندم تا صدای هق هق گریم تنها صدایی نباشه که به گوشم میخوره.
لعنت به اون پاپاراتزی های لعنتی که همیشه از کاه کوه میسازن. لعنت به خبرگذاریایی که عاشق حاشیه و جنجالن و به هر چیزی که براشون سود داشته باشه، شاخ و برگ میدن. لعنت به مردم ساده لوحی که همه چیزو باور میکنن. لعنت به منی که هیچ کاری از دستم ساخته نیست.
لعنت به همه!
لعنت به هالیوود!اصلا نفهمیدم چی شد. دیروز که با استایلز رفتم سر قرار، نمیدونم کی پیدامون کرد و عکسامون توی کل فضای مجازی پخش شد. اولش همه چیز عادی بود. فنای هری میدونستن اون داره روی آلبوم جدیدش کار میکنه و احتمال میدادن که قرارمون کاریه؛ ولی بعدش یهویی همه چیز عوض شد.
اصلا نفهمیدم کدوم خبر گذاری شروع کرد به منتشر کردن خبرایی مبنی بر این که من به دیلن خیانت کردم و مدتیه که مخفیانه با هری قرار میذارم! و بعد با منتشر کردن عکسای ما از لحظه هایی که جفتمون داشتیم توی رستوران میخندیدیم، وقتی من بهش قرص میدادم یا زمانی که از نگرانی این که حالش بده دستمو گذاشته بودم روی شونش، به خبراش کلید زد.
عکسا شَک بر انگیز بودن؛ چون پاپاراتزی ها از فاصله خیلی دور عکاسی کرده بودن، کیفیت پایین بود و فاصله من و استایلز کم به نظر میرسید.اولش با دیدن اون خبرا خندم گرفت. برام مسخره بنظر می رسید که بعضی از خبرگذاری ها همچین حرفای بی پایه و اساسی میزنن؛ ولی به خودم اومدم و دیدم این خبر داره با سرعت نور دست به دست میشه و همه باورش کردن که هیچ، تمام فنای هری و دیلن دارن به وحشتناک ترین حالت موجود، بهم هیت میدن!
فنای هری معتقدن من لیاقت هری رو به هیچ وجه ندارم و فنای دیلن فکر میکنن من به پاک ترین و معصوم ترین مرد دنیا خیانت کردم!از وقتی شایعه نحس خیانت من پخش شده، هزار بار به دیلن زنگ زدم. شاید حتی کلمه هزار برای توصیف اون همه زنگ زدن کافی نباشه. میخواستم براش توضیح بدم اونطور که فکر میکنه نیست. من هیچوقت با هنرمند موردعلاقم که سال هاست فنشم قراری به غیر از قرار کاری یا دوستانه نمیذارم. هری همیشه هنرمند الهام بخش و شاید دوست من میمونه. نه فراتر... ولی دیلن جواب تلفن هامو نداد...
YOU ARE READING
Lilium
Romanceتنها صداست که جاودان است و امان از صدای تو که ابدی شد در گوش من! [hollywood fiction] [Minor sexual contact]