Merhaba millet:)
Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz çok mutlu olurum.
İyi okumalar<33
Haberi okuduktan sonra sinirli bir soluk alarak telefonu kapattım. Aşk iddiaları çıkmış bile! Ama şu siktiğimin davetinde her şeyin açığa çıkacak olması beni bir az olsun rahatlatıyordu. Davet 1 hafta sonraydı. Alaz'ın anlattıklarından sonra liderliğin ona verilmesi ihtimali yüksekti. Ama Tuğsan daha güçlü bir hamle yapanilirdi. Herşeye hazırlıklı olmakta fayda vardı.
Arabayı evin yakınlarında bir yerlere park ettikten sonra apartmana girdim. Bu aralar hiç bir şey yapmak istemiyordum. Zaten çözülmesi gereken bir olay da yoktu. Bu ev malikane kadar rahat değildi. Bu akşam malikane de kalsak iyi olurdu. Merdivenleri çıkarak kapıya ulaştım ve içeri girdim. Savaş bilgisayarla uğraşıyordu. "Ben geldim."
Kafasını bilgisayardan kaldırarak bana çatılı kaşlarla baktı. "Alev bu haberler ne?" İlerleyerek koltuğa oturdum. "Ne haberleri?." Diyerek salak ayağına yattım.
"Ne haberleri olacak?! Alaz Altınışık ve Alev Adin birlikte görüntülendi."
Onun aksine gayet sakin bir tavırla konuştum. "Birlikte olduğumuz için ola bilir mi? Ne de olsa ikimiz de tanınan isimleriz. Görüntülenmemiz çok normal." Sinirli bir soluk aldı ve tekrardan bilgisayarına döndü.
"Beril'e söyleyeyim kaldırsın bu haberleri." Telefonunu eline alacakken hızlı davrandım ve telefonunu elime aldım. "Yok çok gündemde kalmaz zaten. Rahatsız etmeyelim."
Bana inanmayarak baktı "Kızım sen kafayı mı yedin? Ne demek rahatsız etmeyelim? Kızım gündemde 1. sıradasınız!"
Bıkkın bir nefes verdim. "Savaş o görüntüleri bilerek verdik." İlk başta anlamayarak baktı. "Bilerek mi verdiniz?"
"Evet. Herşeyi anlatacağım Savaş. Kalk gidiyoruz."
"Nereye?"
"Malikaneye."
"Neden?"
"Ortalık sakin. Burada kalmamızın bir manası yok." Kafasıyla onayladı ve bilgisayarı kapatarak yerinden kalktı. Telefonunu ve çantasını aldıktan sonra yanıma geldi. Anahtarları alarak evden çıktık.
"Senin araban tamirde değil mi? Sen kullan benimkini. Yorgunum." Bana manalıca bakmaya başladı. Kafamı salladım "Ne var?"
"Şu pezevenk seninle ne konuştu?" Dedi birden ciddi bir ifadeye bürünerek. Bu sırada arabaya varmıştık. Anahtarı ona attım ve yan koltuğa geçtim.
"Ya şu masanın toplanma meselesi vardı ya. Liderlik için oy verilecekti." Kafasıyla onayladı ve arabayı çalıştırarak sürmeye başladı. "Masadaki kişilerden birinin 50. yaş günüymüş. Sadece masadaki KYD üyelerinin katılacağı bir davetmiş. Onunla çalıştığımı kanıtlamamız gerekiyormuş. O yüzden onunla davete katılmamı istedi."
Sinirli bir soluk aldı. Kaşları olabildiğince çatıldı. "Gidecek misin?"
"Bak Savaş. Bu adamdan bir an önce kurtulmak için elimizden gelen herşey-."
Sesini yükselterek "Ben mi sana git o orospu çocuğuyla ortak ol dedim? Teklifini reddetmeliydin Alev! Çok anormal bir şekilde birden bire kabul ettin. Ben gerçekten anlamadım. Eğer bu adamdan kurtulmak isteseydin ilk başta kabul etmezdin. Sadece para için mi? Sen böyle bir şey yapmazdın Alev. Sende bir haller var ama çözeceğim ben." Dedi ve önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...