-33-

1.2K 77 3
                                    

Hello queeniçelerim:) Ne haldesiniz?

Bu bölüm çok eğleneceğiz. Hu huu

Bacımlar benim öğretmen insafsız çıktı. Güne 60 sayfa test çözüyorum:') Zor şartlar altındayım ve bölüm yazıyorum. Daha ne olsun?

Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz ve satır altlarına yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar<33

İyi okumalar<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mesajı okuduktan sonra dudaklarımın arasından kısık sesle dökülen kelimeye engel olamadım. "Siktir."

Alaz dudaklarını boynumdan çekti. "Ne oldu?" 

Hemen telefonun ekranını kapattım ve yüzümü ona çevirdim. Bana kaşlarını çatarak bakıyordu. Alaz'a söyleyemezdim. Neden? Çok güzel bir soru. Sizce Alaz beni stiriptiz kulübüne gönderir mi? Gerçi ben kendim de giderim. Karışamaz. Ama gönlüm el vermez bir kere. Benim canım sevgilim, içinde miniminnacık bir şüphe kalmasına izin vermem. Hah, çok iyi bir sevgiliyim.

Kaşlarımı kaldırdım. "Hiç. Magazin haberlerine baktım da." Yüzüme ağlamaklı bir ifade yerleştirdim. "En sevdiğim oyuncu evlenmiş. Hemde eşi hamile olduğu için." 

Alaz bana anlamazca bakmaya başladı. "En sevdiğin oyuncu mu evlenmiş?" 

"He ya. Evlenmiş. Başka ne olacak?" 

Alaz bir süre ifadesizce yüzüme baktı. Sonra güldü. Ben neye güldüğünü anlamazken yüzümü avuçları arasına aldı ve burnuma küçük bir öpücük kondurdu. "Yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun." 

Kaşlarımı çattım. "Ben mi yalan söylüyorum? Üstüme iyilik sağlık!" 

Güldü ve ellerini yüzümden çekerek arkasına yaslandı. "Seni o striptiz kulübüne göndereceğimi düşünüyorsan, yanılıyorsun." 

Gözlerimi irileştirdim. "Sen benim mesajlarımı mı okudun? Tü! Edepsiz adam!" Kollarımı göğüsümde birleştirerek arkama yaslandım. "Hem senden izin aldığımı hatırlamıyorum." 

Bakışlarını bana çevirdi. "Gideceksin yani?" Kafamı salladım. "Teklif ettiği paranın 10 katını veririm sana. Gitme." Bu sırada bankadan gelen mesajla sırıttım.

*Hesabınıza 1.000.000 lira yatırıldı*

Elimi Alaz'a doğru uzattım. "Alayım 10 milyon liramı." 

Kafasını kaldırdı ve güldü. Telefonunu çıkararak bir az kurcalandıktan sonra kapattı ve sırıtmaya başladı.

*Hesabınıza 10.000.000 lira yatırıldı*

BAYAN DEDEKTİF (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin