Hello bacımsular:) Nasılız bakim?
Yarına kadar burada olmayacağım. O yüzden sizden bol bol bildirim istiyorum. Hadi şu yorum zincirini kıralım! (Çok güzel gaza getiriyorum şekdfgfujrnfkn)
Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz ve satır altlarına yorum bırakırsanız çok mutlu oldurum.
İyi okumalar<33
"Operasyon başlasın ortak."
Sessizce güldü ve elimi tuttu. "Başlasın bakalım."
Elini yavaşca sıkarak bıraktım. Kafamı kaldırarak etrafı kolaçan ettikten sonra Alaz'a kafamla gelmesini işaret ettim. Dolabın arkasından çıktıktan sonra yavaş adımlarla kapının yanına geldik. Kapıyı açmadan önce adım seslerinin uzaklaşmasını bekledim.
Duyamadığımız konuşma sesleri ve gittikçe uzaklaşan adım sesleri kesilince kapı kulpunu yavaşca indirdim. Kafamı çıkararak bakışlarımı büyük koridorda gezdirdim. Bakışlarım tavandaki kameraya takıldı. Sırıttım. Dün, otelin kayıt sistemine sızarak kameraları 6 saatliğine etkisiz hale getirmiştim. O yüzden kameralarla ilgili bir sorunumuz yoktu. En azından, şimdilik.
Alaz'ın elini tutarak temizlik odasından çıktım ve kapıyı yavaşca kapattım. Elimde tuttuğum kulaklıkla onları rahatca dinleyebilecektim. Otelin büyük bir kısmı kapatılmıştı. Yanlış saymadıysan 246 oda vardı. Hepsine tek tek bakmayacaktık tabii ki. Olası odalara bakacaktık. Her yer boşaltıldığına göre Tuğsan'la Asım buradaydı. Çok dikkatli olmalıydık.
Alaz'ın elini bırakmadan koşar adımlarla yürümeye başladım. O da bir adım arkamdan, bana yetişmeye çalışıyordu. Asım'ın ofisine bakmak en doğrusuydu. Ama nerede olduğunu bilmiyordum. Tek tek ararsak biz bulana kadar Tuğsan giderdi. En büyük odanın koridorun başında olduğunu varsayarak yürümek için hareketlendim. Kahretsin!
Alaz'ın elini daha sıkı tutarak odalardan rastgele birine girdim. "Hey noluyor?" Alaz'ın sorusuna aldırış etmeden kapıyı sessizce kitledim. Köşeden adım sesleri duymuştum. Yanlış da duymamıştım. Adım sesleri gittikce yaklaşıyordu. Ama düzensizdi. Dikkatlice dinledim. İki kişiydi. Büyük ihtimalle Asım'la Tuğsan'dı. Çünkü otelin bu kısmı tamamen temizlenmişti. Adım sesleri yavaş yavaş uzaklaşınca yeniden Alaz'ın elini tuttum ve odadan çıktım. Kafamı sağ tarafa geçirince Asım'la Tuğsan'ı gördüm.
"Ale-" hemen elimi Alaz'ın ağzına koyarak onu sustursum. Asım arkasını dönecek gibi olsa da Tuğsan ona bir şeyler söyledi ve dikkatini ona çevirdi. Alaz'ın kafasını onlara doğru çevirdim ve görmesini sağladım. Gözlerindeki alev topları yerini almıştı. Asım'la Tuğsan köşeyi dönerek gözden kaybolduktan sonra, onları kaybetmemek için ilerlemeye başladım. Alaz da arkamdan geliyordu.
Köşeye vardığımda sırtımı duvara yasladım. Alaz kafasını uzatarak bakmak istese de yakasından tutarak kendime çektim ve sırtımı duvardan ayırarak onun sırtını yasladım. O da ellerini refleks olarak belime yerleştirdi. Benimle duvar arasında kalmıştı. "Ya sen salak mısın? Öyle bakılır mı!?" Omuzlarını silkti. Fısıldayarak konuşuyordum. Ellerimi yakasından çekerek, yanına geçtim ve bedenimi bir az çıkararak bakışlarımı uzun koridorda gezdirdim.
Kapının açıkıp, kapanma sesi duyduğumda kafamı duvardan tamamen çıkararak koridora baktım. Hangi odaya girdiklerini görmemiştim ama duyduğum sesten anlamıştım. Sırtımı duvardan çekerek uzun koridorda yürümeye başladım. Arada kafamı çevirerek Alaz'a bakıyordum. Soldan 15. kapının önünde durduğumda bir ses duyabilmek için kapıya yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...