Hello bitches:) Kız nabersiniz?
Valla çok sıkılıyorum. 3 bölüm birden yazdım bu gün. 40 yılda bir boş zaman buluyoruz. Değerlendirelim dedik.
Neyse, hah durun uyarımı da koyam: Bu bölümde aşırı derecede +18 vardır. Rahatsız olacaklar ve ya iğrenecekler okumasın.
Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz ve satır altlarına yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar<33
Kafasını sallayarak koşar adımlarla benden uzaklaştı. Kaan beyin şüpheleri doğru çıkmıştı. Katil Sabancı'ydı. Hemen göğüsümün altına gizlediğim küçük ses kayıt cihazını kapattım ve sırıtarak Alaz'ın yanına ilerledim. Uzun kolidordan çıkınca gördüğüm görüntüyle kaşlarımı çattım. Alaz'ın yanında bir kadın vardı.
Kadın Alaz'a çok yakındı.Kadının sırtı bana dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Alaz'ın yüzünde hoşnut bir tavır olmasa da gülümsüyordu. Kendimi toparlayarak yanlarına ilerledim.
Alaz beni görünce ayağa kalktı ve ellerini belime yerleştirdi. Kadınla göz göze geldik. Uzun, kızıl saçları, dolgun dudakları, siyah taşlı elbisesi ve uzun topuklularıyla çok asil görünüyordu. Kadın ayağa kalktı ve karşımızda durdu. Alaz elini belimden çekmeden bana bakarak gülümsedi. "Sevgilim, işin bittiyse gidelim mi?"
Gülümsedim. "Arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"
Kadın elini bana uzattı. "Ben Şevval. Şevval Dizdar." Şevval? Tırnağı kırılan Şevval? Açıkcası bu kadar güzel olacağını tahmin etmiyordum. Ben kadın halimle onu kıskanmıştım. Kadın dünyanın 8. harikası gibiydi. Alaz işini biliyordu.
Gülümseyerek elini sıktım. "Bende Alev Adin. Memnun oldum."
Alaz'ın bakışları ikimiz arasında mekik dokuyordu. Bu kadın Alaz'ın eski sevgilisiydi. Kadın bana bakarak gülümsedi. "Açıkcası bir ilişkiniz olduğunu duyduğumda çok şaşırdım. Bir az da Alaz adına sevindim tabii." Gülümseyerek kaşlarımı kaldırdım. "Alaz'la önceden bir ilişkimiz oldu ama farklı nedenlerden yollarımızı ayırdık." Kafamı salladım. "Hem Alaz'ın mutlu olması, hem de senin gibi bir kadınla birlikte olması beni mutlu etti." Bu kadın çok terbiyeli ve ağır biriydi.
Gülümseyerek kafamı salladım. "Çok teşekkür ederim. Sevgilimin eski ilişkilerine saygı duyarım. Alaz senden bahsetti. Sende gerçekten çok güzel bir kadınsın. Umarım güzel bir ilişkin vardır."
Kafasını salladı. "Evet. Yeni bir ilişkiye başladım. Beraber olduğum adamı seviyorum. Size de mutluluklar."
Gülümsedim. "Çok teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...