Hello bacımsular:) Nasılız bakem?
Umarım iyisinizdir. Şu an bu bölümü yolcu otobüsünde yazıyorum. Zor şartlar altındayım.
Yani bu durumda bile bölüm yazıyorum bir oyunuzu, yorumunuzu esirgemeyin çwieğwçdşwşw
İyi okumalar<33
Yüzümün farklı yerlerinde hissettiğim baskılarla gözlerimi hafifce araladım. Alaz, üzerimde durmuş, suratıma rastgele öpücükler konduruyordu. Bir süre gülümseyerek onu izledim. En son burnuma küçük bir öpücük kondurarak benden uzaklaştı.
Koyu yeşil gözleri, yeşil gözlerime karıştı. Gözlerinin içi gülüyordu. Uyandığımı görünce o da gülümsedi ve yeniden eğilerek yanağıma güçlü bir şekilde öptü. "Günaydın uykucu."
Yatakta dönerek yüzümü yastığa gömdüm. "Benim için daha gün aymadı." Yeniden yanıma uzanarak bana sokulmaya çalıştı. "Nasıl aymadı? Gün herkes için ayar bi' kere." Omzumdan tutarak dürttü. "Hadi uyan!" dedi sesini bir az yükselterek.
Elimle gitmesini işaret ettim. "Siktir git uyuyacağım!" Ama o gitmektense, kafasını göğüsüme yaslamayı başardı. Bir süre öyle kaldıktan sonra yüzünü, yüzümün hizasına getirdi. Burunlarımız bir-birine depiyordu. Bakışları dudaklarıma kaydı. "Uyanmazsan öperim." dedi gülerek.
Gözlerimi araladım ve kaşlarımı çattım. "Tehdite bak amına koyayım." dedim uykulu sesimle. Kafasını salladı. "Doğru. Bu tehdit değil." Gülerek kafamı salladım. Bir az düşündükten sonra dudaklarını araladı. "Ödül bu! Olmaz."
Ona anlamazca baktım. "Alaz zaten yeni uyandım. Şu kadarcık beynim vardı, onu da sen siktin. Bravo!" Sırtüstü uzandım ve ellerimi alnıma koydum. Bakışlarımı Alaz'a çevirdiğimde, 32 diş gülerek bana bakıyordu. "Siktir git!"
"Cık. Seni öpmeden gitmem." dedi hafifce dudaklarını büzerek. Sinirlenerek kafamın altındaki yastığı aldım ve yüzüne vurdum. "Ben senin oyuncağın mıyım lan istediğin zaman öpesin?! Orosp-"
Cümlemi bitiremeden, dudaklarıma kapandı. Ben ilk önce ne olduğunu anlamazken, dudaklarını hareket ettirdi. Beni usulca öperken, ben ne karşılık veriyor, ne de onu kendimden uzaklaştırıyordum. Öylece durarak, onun beni öpmesine izin verdim.
Benim karşılık vermediğimi görünce, belimden tutarak beni kendine çekti. Bedenim, bedenine çarpınca, ağzından benim bile zor duyduğum, kısık sesli bir inleme döküldü. Beni o kadar etkisi altına alıyordu ki, bedenim kitlenmişti. Alt dudağımı, dişleri arasına alınca artık dayanamayarak karşılık verdim.
Dudaklarımın hareket etmesiyle yatakta sırtüstü uzandı ve beni çekerek, yavaşca üzerine çıkmamı sağladı. İlk önce itiraz etmeye çalışsam da faydası olmadı. Beni üzerine çıkararak daha güçlü öpmeye başladı. Bir elim istemsizce yanağına gitti ve parmak uçlarım kirli sakallarının arasında gezindi. Kendimi bir kaç kez geri çekmeye çalıştım ama her seferinde dudaklarımı dişleyerek buna izin vermedi.
Dirseğimi yanına yaslayarak aramıza kısa bir mesafe koyuyordum. Onun iki eli de belimdeydi. Dudaklarımı daha güçlü öpmeye başladı. İlk öptüğü gün gibi narin değildi. Hemde hiç değildi. Atl dudağımı hafifce emdiğinde, inlememek için kendimi zor tuttum. Hiç duracak gibi durmuyordu.
Belimdeki ellerinden biri sırtıma doğru yol aldı, ve sırtımdan bastırarak aramızdaki kısa mesafeyi de kapattı. Şu an bedenim tamamen onun bedeninin üzerindeydi. Dudakları çok hızlı hareket ediyordu. Bense hızına yetişmeye çalışıyordum. Sırtımda olmayan eli kalçama inince hızla dudaklarımı dudaklarından ayırdım. Bana anlamazca bakarken kaşlarımı çattım. "Vaziyetler hayra alamet değil. Benim için de gün aydı zaten." dedim ve üzerinden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...