-27-

1.4K 106 5
                                    

Hello bacımlar:) Nabersiniz ayol?

Evet, lgs yılına an itibariyle giriş yaptık. Ben bir az erken girdim ama olsun.

Artık her gün bölüm atamayacağım. Anca zamanım olduğunda.

Zaten 25 sayfa soru çözdüm ilk günden. Bide üzerine 1025 kelimelik bölüm silindi:')

Neyse. Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz ve satır altlarına yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar<33

İyi okumalar<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlerimi açtığımda Alaz yanımda yoktu. Büyük ihtimalle gitmişti. Ama beni uyandırmadan gitmesini istemezdim. Zaten Tuğsan da götünün korkusundan evden çıkmadığı için şu sıralar çok bir işimiz yoktu. 

Alaz'ın dediğine göre bir kaç ay sonra KYD üyeleri yeniden toplanacaktı. Şu an amasanın başında bir lider olmaması üst üyeleri tedirgin ediyordu. Diğer üyelerse kendi başlarına kararlar alıyorlardı. KYD güçlü bir koruma altındaydı ama yine de yakalanma oranı yüksekti. Hele ki başlarında bir lider olmayıca.

Tabii ki 95 kişiden oluşan bir masaya liderlik yapmak zordu. Ama Alaz'ın bunu başaracağına inanıyordum. Liderlik büyük tecrübe ve avantaj gerektiriyordu. Alaz'ın en büyük avantajı bendim. Hem de tecrübeliydi. Her ne kadar Tuğsan evli ve ya yaşı büyük olsa da Alaz'ın seçilme şansı yüksekti. Ama tereddüt ediyordu. Bu da Tuğsan'ın o bilmediğim kozundan kaynaklanıyordu.

Komodinin üzerindeki telefonumu elime aldım. Dünden beri sadece bir kere açmıştım. Telefonumu açınca bildirimler yağmaya başladı. Ve tüm bildirimler Emir'dendi. Hala nasıl bana yazıyordu? Yüzlerce arama ve mesaj vardı. İlk önce mesaj sayfasına girdim.

Gönderen: Emir

'Alev?'

'Neden telefonu açmıyorsun?'

'Umarım magazin haberlerini görerek bu kadar sakin kalıyorsundur.'

'Gerçekten o kaba adamla mı birliktesin?'

'Sen öyle tiplerden hoşlanmazsın.'

'Şaşırdım sadece.'

Derin bir nefes alarak cevap yazmaya başladım.

'Sana da merhaba Emir.'

'İlk önce bana bir daha yazma cesaretini nereden buldun anlamış değilim.'

'Magazin haberlerini görmedim. Açıkcası çok umursamıyorum.'

'Son olarak kiminle beraber olduğum seni zerre ilgilendirmez.'

BAYAN DEDEKTİF (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin