-5-

4.6K 270 101
                                    

Merhaba millet:)

Küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz çok sevinirim. 

İyi okumalar<33


-ALEV'DEN-

Gözlerimi açtığımda cam tavanla karşılaştım. Kendi odamdaydım. Buraya ne zaman gelmiştim? En son...Tabii ya! En son Alaz'la Çağla hakkında araştırma yapıyorduk. Sonra Alaz uyuyakalmıştı ve ben onu uyandırmak isterken beni kucağına çekmişti. Hayır uyumuş olamazdım! Alaz'ın kucağında hemde! Büyük ihtimalle öyle olmuştu. Sonra Alaz beni odama çıkarmıştı. Sonra gitmiş miydi?

Hemen üzerimdeki ince battaniyeyi itekleyerek üzerimden çektim ve yataktan kalktım. Telefonum yanımda değildi. Bahçede kalmış olmalıydı. Yüzüme düşen kahküllerimi tek elimle geri ittim ve kapıya doğru yürüyerek odadan çıktım. Hava iyice aydınlanmıştı. Koşar adımlarla merdivenleri indim ve salona geçtim. Savaş dun uyuduğu koltukta değildi.

Salona kısaca göz gezdirip mutfağa doğru yüremeye başladım. Mutfaktan sesler geliyordu. İçeri girdiğimde Savaş tezgahın üzerinde bir şeyler doğruyordu. Bakışlarını bana çevirdi. "Günaydın uykucu. Sen bu kadar uyumazdın?" Dün gece uyuduğumda saat 3'tü. 

Esneyerek "Saat kaç ki?" dedim.

"12." Bakışlarımı mutfağın büyük cam kapısından bahçeye çevirdim. Doruk ve bir kaç koruma etrafta dolanıyorlardı. Büyük cam kapıyı açarak dışarı çıktım ve arka bahçeye geçtim. Telefonum, bilgisayarım ve not defterim masanın üzerindeydi. Yavaş adımlarla masaya yürüdüm ve eşyalarımı topladım. Not defterimin üzerinde gördüğüm kağıt parçasını elime aldım. Üzerinde bir yazı vardı.

"Günaydın güzellik. Ben Türkiyede olmayacağım. Aslında sana söyleyecektim ama unuttum. Sonra da sen uyuyunca uyandıramadım. Uyanınca istersen yazabilirsin. 3 gün sonra oradayım. Özle beni;)"

Alaz.

Gerçekten not mu bırakıp gitmişti? Nereye gidecekti ki? Aman banane? Nereye giderse gitsin. Beni ilgilendirmez.Hem niye yazacaktım ben ona? Neden özleyecektim? Özlemezdim ben onu! Onu gebertecektim! Yapacağını yapmış ve kaçmıştı. Not bırakmasına gerek yoktu. Mesaj da yazabilirdi. Salak işte! İlla şov yapacak.

Notu buruşturup şortumun cebine attım. Telefonumu ve bilgisayaramı alarak eve girdim. Savaş'ın hazırladığı kahvaltı masasına oturdum ve bir kaç şey atıştırarak yerimden kalktım. Telefonumu alarak merdivenleri çıktım ve odama girdim

Yatağıma uzanarak telefonumla ilgilenirken gelen mesajla, mesaj sayfasına girdim. 3 yeni mesajım vardı.

Gönderen: Orospu çocuğu

Hala uyanmadın mı?

Ne uykuymuş arkadaş.

Yanlız dün çok rahat uyuyordun maşallah bi' uyanamadın.

Günaydın orospu çocuğu.

Biz bu orospu çocuğu aşamasını geçmedik mi ya?

Yok daha yolumuz var.

Seninle bu yolda yürüyorum. Orospu çocuğu olmam umrumda bile değil.

Çok konuşma.

Neredesin sen?

BAYAN DEDEKTİF (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin