Hello bacımsular:)
Nasılsınız? Ben yorgun ve bitkinim.
Neden diye sorarsanız sormayın lütfen çünkü onu bile cevaplamaya halim yok fdkljghelkghe.
Ama sizi bölümsüz bırakmam. Bırakamam. Neyse küçük yıldıza dokunarak oy verirseniz ve satır altlarına yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar<33
Haberi okuduktan sonra bir kaç dakika sıkı nefesler alarak önümdeki fotoğrafla bakıştım. Fotoğrafa baktığım her saniye nefesim daralıyordu. İlk önce inanmadım. Bu kişinin Alaz olduğuna inanmadım. Belki de inanmak istemedim.
Fotoğrafta Alaz ve Şevval vardı. Yüzleri bir birine dönüktü. Alaz'ın yüzü ifadesiz olsa da Şevval gülümsüyordu. El-ele tutuşmuşlardı. Şevval'in diğer eli Alaz'ın omzundaydı. Bir birlerine fazla yakınlardı.
Haberi iyice inceledikten sonra ana sayfayı yeniledim. Hah, tam tahmin ettiğim gibi! Haber saniyeler içinde yayından kaldırılmıştı. Ama artık iş işten geçmişti. Ne mi yapacaktım? Tabii ki odama kapanıp aşk acısı çekmeyecektim. Gidip olayın aslını öğrenecek, Alaz'dan geçerli bir açıklama isteyecektim.
Hemen odama çıkarak bilgisayarımı açtım. Alaz'ın canlı konumu zaten bende vardı. Ah, tabii ki ben sevgilisinin telefon şifresini isteyen kızların dedektif hali değildim. Alaz'ın canlı konumu bende ortak olduğumuzdan beri vardı. Gerçi benimki de onda vardı. Acil bir durumda bir birimize daha rahat ulaşmak için programlamıştık.
Alaz şu an şirketteydi. Zaten fotoğraf şirketin önünde çekilmişti. Hemen giyinme odama geçerek ceketli kombinlerimden birini seçtim. Derin göğüs dekolteli, siyah, dantelli ve ince askılı bir üst, altıma siyah, ayak bileğimin üzerinde biten, kumaş bir pantolon giydim. Siyah çeketimi ve bilekten bağlamalı yüksek topuklularımı da giyerek aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı açarak dalgalandırdım ve nude tonlarda bir makyaj yaptım.
Çantamı da alarak odamdan çıktım. Merdivenleri inerek bahçeye çıktığımda Savaş ve Mine'nin büyük demir salıncakta oturarak sohbet ettiğini gördüm. Onlara gülümseyerek garaja ilerledim. Range rover'ı es geçerek siyah Gallen wagen'e atladım ve ilk önce garajdan, sonra evden çıkarak gaza yüklendim.
Alaz'ın böyle bir şey yapacağına inanmak istemiyordum. Gerçekten yapmış mıydı? Benim de en az onun kadar bir itibarım vardı ve şu an medyada öyle olmasa bile aldatılan bir kadın gibi gözüküyordum. Sinirle elimi direksiyona geçirdim. Daha sevgili olduğumuz açıklamasak bile eğlenilen kadın olarak görülüyordum. Daha önce benimle öpüşürken görüntülenen Alaz Altınışık, aylar sonra eski sevgilisiyle görüntülendi! Çapkın Alaz iş başında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...