-18-

2K 142 81
                                    

Hello:) Nabersiniz?

Attığım her bölümde oylar git gide azalıyor. Tabii her okur oy vermiyor ama onların yerine siz oy verseniz çok mutlu olurum.

Bundan sonra her bölümü bir okuyucuma ithaf edeceğim. Yapmanız gereken tek şey profilimi takip etmek. İlk ithafımı, ilk okuyucuma yapacağım tabi ki eheheh

Hepinizi çok seviyor, öpüyorum.

İyi okumalar<33


Ben gülmeye devam ederken Alaz'a baktım. Selime onu öldürecekmiş gibi bakıyordu.

Ona aldırış etmeden uzun kolidorda yürümeye devam ettim. Berfinin odasının önüne geldiğimizde Ekin'in ağlama sesleri tüm kolidorda yankılanıyordu. Haluk onu kucağında tutuyor, Savaş onu susturmaya çalışıyordu.

Kafamı iki yana sallayarak yanlarına ilerledim ve Ekin'i kucağıma aldım. Ağlaması hemen durdu ve kafasını boyun girintime yerleştirerek gözlerini kapattı. Haluk bana minnetle baktı. Alaz da yanımıza gelerek Ekin'in yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Benden uzaklaşmadan. "Oranın ne kadar rahat olduğunu biliyorum. Uyumakta haklı çocuk." 

Gözlerimi devirdim. Haluk yanıma gelerek "Berfin'in durumu nasıl Alev?" Berfin'i kontrol etmeye ben girmemiştim. Adım sesleriyle bakışlarım kolidorum başına çevrildi. "Hah! Cem geliyor. Sanırım o kontrol edecek." 

Cem yanımıza gelerek gülümsedi. "Nasılsınız?"

Haluk hemen "İyiyiz de doktor bey, karım nasıl?" diye sordu.

Cem gülümsedi. "Bir azdan kontrole gireceğim." Bakışları Alaz'ı bulduğunda ona ters ters baktı. Sonra yanıma gelerek bakışlarını Ekin'e çevirdi. "Berfin hanımın bebeği mi?"

Kafamı salladım. "Evet." Alaz'a baktığımda yine sinirli soluklar alıyordu.

"Maşallah çok tatlı." Gülümsedi. "Seni seviyor anlaşılan, sabahtan beri ağlıyordu." Bende gülümsedim. "Eline bebek çok yakışıyor." dedi gözlerini Ekin'den ayırmadan. Kaşlarımı kaldırdım. "Teşekkür ederim." 

Alaz yanıma gelerek Ekin'i kucağımdan aldı. "Hadi Alev, biz gidelim. Malum doktor bey(!) Berfin'i kontrol edecek." Tam gidecekken Cem bileğimi tuttu. İkimizin de bakışları tuttuğu bileğime çevrildi. "Aslında, senin de kontrole girmeni istiyorum. Söyleyeceklerin benim için önemli. Yani, bizim için." 

Alaz kolumdan tutarak beni köşeye çekiştirdi. Fısıldayarak "Eğer seni o yavşakla aynı odaya sokacağımı düşünüyorsan, yanılıyorsun." dedi eliyle Cem'i göztererek. 

Gözlerimi devirdim. "Altı üstü kontole gireceğiz. Hem sanane?" dedim ve Cem'in yanına yürüdüm. "Hazırsan girebiliriz."

"Ben hazırım da..." Elindeki nereden bulduğunu bilmediğim doktor önlüğünü bana uzattı. "Seni de hazırlayalım." Güldüm. Kafamı sallayarak üzerimdeki ceketi çıkarmak için hareketlendim. Bu sırada Alaz, Ekin'i Savaşa vererek yanıma geldi ve ikimizin arasında durdu. Cem onun omzuna vurdu. "Beyefendi,ne yapıyorsunuz." Ah, Alaz'a göre fazla kibardı.

Alaz yüzü bana dönük bir şekilde önümde durduğunda Cem'in elindeki önlüğü aldı. "Çıkar ceketini." Bıkkın bir nefes vererek ceketimi çıkardım. Alaz elinde tuttuğu beyaz önlüğü uzatında ona ters ters bakarak önlüğü aldım ve giydim. Alaz sırıtarak önlüğün yakalarını düzeltti ve aramızdan çekildi. 

Cem de bakışlarını Alaz'dan çekerek bana çevirdi ve baştan aşağı süzdü. "Çok yakıştı." dedi mest olmuş bir şekilde. Ona gülümsedim. Bir elini belime koyarak beni yönlendirdi. Alaz yanımıza gelmek istediğinde Savaş'a gözlerimle Alaz'ı işaret ettim. Savaş Alaz'ın kolundan tutarak gelmesini engelledi.

BAYAN DEDEKTİF (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin