Hello bacımsular:) Kız bu girişi özlemişim.
Nasılsınız bakem?
Kızçeler 1.4K olduk. Gün geçtikce büyüyoruz ve bu sizin sayenizde. Buradan her bölüme oy verip yorum yapan okuyucularıma kucak dolusu sevgiler<3
Artık normal bir şey gibi geliyor. Aslında bu da çok güzel bir şey. Kız 1M olduğumuzda gelip şu satırın altında duygulanmamız yok mu be? fgliuetygler Her şey sizin elinizde.
Uzun zamandır çok konuşmuyordum içimi döktüm yeminle. Neyse oy ve yorum atmayı unutmayın.
İyi okumalar<33
Sabah uyandığımda Alaz hala kollarımın arasındaydı. Gülümsedim ve saşlarının arasına küçük bir öpücük kondurdum. Parmak uçlarımı saç diplerinde gezdirdim. Kollarını gövdeme dolamış, kafasını boyun girintime yerleştirerek uyuyordu. Saat öğlene geliyordu ama hala uyanmamıştı. Gerçi bende şimdi uyanmıştım.
Onu uyandırmamaya özen göstererek kafasını usulca yastığa yerleştirdim. Üzerinden kalkmadan burnunu öptüm ve alnına düşerek, kaşının üzerindeki yara izini kapatan dalgalı saçlarını geriye ittim.
Üzerindeki pikeyi düzelterek yataktan kalktım. Üzerimdeki pijama takımını düzelttim ve kapıya doğru ilerledim. Kendimi hala yorgun hissediyordum. Aslında bu kadar çabuk yorulmazdım. E tabii. Alaz'la sabahlara kadar uyursanız olacağı bu!
Baran'ın olaya el atması gerekti. Ama şu an Barak burada değildi. Bende mecbur kendi öğrendiklerimi uygulayacaktım. Baran'la yaptığım 3 saatlik spor beni aylarca ayakta tutuyordu. Beni komando gibi yetiştirmişti. Şimdi elimde olan her şeyi Baran'a borçluyum. Hatta Alaz'ı bile.
Odadan çıkarak kendi odama girdim. Vakit kaybetmeden odanın banyosuna girdim ve elimi yüzümü yıkadım. En son dişlerimi fırçalayarak banyodan çıktım. Dolaba ilerleyerek nude renkli bir spor takımı seçtim. Ten rengi tayt, ve yine aynı renkte, karnımı açıkta bırakacak bir sporcu sütyeni giydim. Uzun saçlarımı tepede at kuyruğu şeklinde topladım ve odadan çıktım.
Mutfağa ilerleyerek dolaptan küçük bir matara aldım ve kendime su doldurdum. Suyu içerken bahçeye çıktım ve evin altındaki küçük spor salonuna doğru ilerledim. Burayı yeni farketmiştim. Küçük demiştim ama her çeşit alet vardı. Gerçi Baran aletleri çok kullanmıyordu.
Spor salonuna doğru ilerlerken karşımda duran Kayra'yı gördüm. Islık çalarak dikkatini üzerime çektim. Bahçedeki tüm korumaların bakışları bana dönünce Kayra'yı yanıma çağırdım. Koşar adımlarla yanıma geldi. "Buyurun Alev hanım." Tek kaşımı kaldırdım. "Pardon Alev." dedi çekinerek.
Güldüm ve bakışlarımı cam duvarıdan spor salonuna çevirdim. "Yardımına ihtiyacım var." Kafasını salladı. Spor salonuna doğru ilerledim ve cam kapıdan içeri girdim. Elimdeki matarayı kenara bırakarak bir kaç ısınma hareketi yaptım. Kayra şaşkın gözlerle beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN DEDEKTİF (+18)
Mystery / ThrillerBaştan aşağı siyah olan takım elbisesi ve ellerinde dövmeleri vardı. Beni görünce sırıttı ve oturduğu yerden kalkarak yanıma gelmeye başladı. Bana yaklaştıkca aramızdaki boy farkı kendini belli ediyordu. Yanıma gelerek dibimde durdu. Ağzımdaki bantı...