13. Megmentő

4K 156 17
                                    

Már több mint 2,8k megtekintésnél és 130 vote-nál járunk! Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen aktívak vagytok és a visszajelzések, miszerint követelitek a következő részt, nagyon jól esik! 🤍

Ez a rész is remélem tetszeni fog, nagyon sokat dolgoztam vele, akárcsak  a többivel.

Jó olvasást és szórakozást! <33

~ Diery ~

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·
Mikor egy raktár mellett sétáltam el, egy kéz hirtelen kinyúlt és berántott. Kezét a számra tapasztotta, majd elmormolt egy hangnémító-bűbájt. Aztán fényt kapcsolt. Ekkor vettem észre Lucast, és még két ismeretlen srácot.

-- M-mit akartok tőlem? - kérdeztem még mindig szipogva és remegve a kezembe nyilaló fájdalomtól.

-- Mi? Mi ugyan semmit.. - közelített Lucas. -- Csak ÉN akarok valamit.

-- De, m-mit a-akartok? A-akarsz? - kérdezem, miközben a hátam a falnak ütközött.

-- Na vajon mit, kislány? - mosolyog rám Lucas. -- Ha megengeded, hogy azt csináljak veled, amit akarok -merthogy ők csak biztosítéknak vannak itt-, akkor nem esik bántódásod. - szorít a falhoz. -- De viszont ha nem, annak következményei lesznek..

-- Haggy engem békén, Darell! - sziszegem. -- Én nem leszek senki szajhája!

-- Ugyan, ne kéresd magad.. - préselte magát hozzám.

Ekkor egy jól irányzott mozdulattal ágyékába térdeltem. Lucas a földre csúszott a fájdalomtól, én pedig az ajtóhoz ugrottam. Azonban mielőtt kinyithattam volna, az egyik ismeretlen a hajam után kapott, és lerántott a földre.

-- Te beképzelt ribanc.. - dünnyögi az egyik, majd egy hatalmas pofont levágott nekem.

Ezt követik a rúgások és még több pofon és öklös. Közben Darell is beszállt a buliba, leguggolt hozzám, majd hajamnál fogva felhúzott, így szemmagasságba kerültem vele.

-- Te rohadt kis kurva.. Azt hitted, tökön rúghatsz, aztán majd hagylak elfutni? - egy újabb pofon, aminek hatására -már ötödjére is- sírva fakadtam. -- Milyen szánalmas egy sárvérű vagy te! Követhetnéd a szüleidet a sírba!
Kitől hallottam már ezt?..
- majd visszadob a földre, és már csak azt hallom. -- Intézzétek el!

Majd néhány rúgás, néhány ütés és elsötétül minden.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
*Draco szemszöge*

Megőrülök a sok házitól! - morgom magamban.

Éppen a könyvtárban ücsörgök a bájitaltan házim fölött. De valahogy nem tudok az anyagra koncentrálni.
Egyfolytában Sparks körül forognak a gondolataim. Azóta az este óta, hogy láttam azzal a Bennel együtt üldögélni a fűben. Majdnem lebuktam, mikor dühömben véletlenül megütöttem a bokrot. Ugyanis utána Diana azonnal ellenőrizte, hogy van-e ott valaki. Egy ügyes kiábrándító-bűbáj segítségével nem láttak meg. Egészen a klubhelyiségig követtem őket. És bevallom, én gáncsoltam ki a srácot. Nem lett komoly baja, csak egy kis horzsolás. És én vertem le a vázát is, hogy eltereljem Sparks figyelmét, amíg bevetődöm az ágyba. Szerencsére sikerült.

Aztán történtek ma az incidensek sorozata. Frics rángatja Dianát Pitonhoz, aki csupa latyak, majd órán megszégyenítik megint miattam.. Láttam, hogy könnyezett. Egész órán figyeltem. Most délután láttam távozni a könyvtárból. Ha jól hiszem, megy a büntetésre.

Szerelmünk ZálogaWhere stories live. Discover now