Mindenkitől elnézést kérek. A telóm kissé bekettyózott, és ki be rakosgatta az előző részt, ezért lehet, hogy több értesítést kaptatok. Ha ilyen történik a többivel, ne haragudjatok érte! Köszönöm<33
~ Diery ~
· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·Másnap reggel irtó szarul keltem fel.
A kibaszott életbe! Beismertem!
Fejemet fogva fetrengtem az ágyban. Nem tudom elhinni, hogy beismertem Pansynek és Blaisenek. Mekkora egy hülye vagyok!
Gyorsan átöltöztem, rendbe szedtem magam, majd kimentem a szobába. Sparks ágyára néztem, és megint elkapott az aggodalom.
Hol lehet? Miért nem jött vissza? Miattam? Utál engem? Ezek szerint igen.. hát rendben. Akkor én is őt. Ma még bepróbálkozok nála büntetőn. Ha úgy érzem, hogy Ő nem diktál felém gyengéd érzelmeket, akkor visszatér vele szembe az eredeti Draco!
A klubhelyiséget elhagyva a nagyterembe mentem. Ott végigfutattam a szemem az asztalunkon. Nincs ott. Majd meghallottam... a legaranyosabb nevetést a világon.
Diana..
A Griffendél asztalánál volt. Granger és a Weasley lány között ült. Potter és Weasley-patkány előttük. Mind rámnéztek. Csak Diana nem fordult hátra. Egy pillantásra sem méltatott. Ez valamiért fájt.. Majd a Mardekár asztalához sétáltam. Leültem. Nem sokkal később egy lány huppant az ölembe.
-- Szia baba! - csókolt meg Astoria.
Ez a csók nem olyan volt, mint Dianaé. Ez érzelemmentes és száraz volt. De Dieé! Azokban a csókokban minden benne van! Boldogság, öröm.. és az én részemről mint kiderült, rengeteg érzelem.
De úgy tűnik, Ő nem érez irántam semmit. Teljesen semleges vagyok a számára.
Akkor Ő is az lesz az én számomra! Ezentúl nincs "Kedves Draco" meg "Jófej Draco". Nem! Egy bunkó, flegma, érzelemmentes köcsög leszek újra! Olyan, amilyen valójában is vagyok.. vagy legalábbis voltam.
Dühösen kirántottam az ölemből Astoriát, majd mentem az órákra. Miután mindegyiknek vége lett, indultam a bájitaltan terembe a büntetésre. És pont velem szembe jött az, akire a leginkább kíváncsi voltam. Ekkor megláttam Astoriát a barátnői körében mellettem. Azonnal odaugrottam hozzá és a szájára tapasztottam a sajátomat. Nem ellenkezett, sőt. Már készült volna a hálókörlete felé húzni, de közöltem vele, hogy ez most nem fog összejönni.
-- Nem baj, akkor majd bünti után! - suttogta, majd újra megcsókolt. Láttam még Diet, ahogy belép a terembe, de aztán már csak a barna hajú lány csókjait éreztem a nyakamon. Mielőtt beindultam volna, leállítottam, majd bementem a terembe. Odabent Piton épp Dienak magyarázott valamit.
-- Áh, Mr. Malfoy, már vártam! - vett észre a tanár. - Mi tellett ilyen sok időbe?
-- Hagyja csak professzor úr, tudja Malfoynak épp dolga volt Astoria Greengrassal. - nézett rám dühösen.
-- Ez igaz? - nézett rám Piton.
-- Igen, Piton professzor, igaz! - mosolyogtam önelégülten Dianara.
-- Legközelebb kérem, hogy az ilyen.. ügyeket próbálja zárt körökben elrendezni. Értve vagyok?
-- Igen, tökéletesen! - hajtom meg a fejem.
STAI LEGGENDO
Szerelmünk Záloga
Storie d'amore"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...