Ezután csendben folytatjuk tovább a kora délelőtti reggelit. Majd hirtelen egy ismerős hang üti meg a fülemet. Felkapom a fejem, ahogy Draco is. Összenézünk, és máris megértjük. Tudjuk, ki az.
-- Na hát helló, Malfoy rezidencia! - szelte át a házat Blaise Zambini hangja.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
-- Blaise? - kapjuk fel Dracoval egyszerre a fejünket.
-- Hello, haver. Rég találkoztunk. - vigyorog Zambini.
-- Te mit keresel itt? - akad fenn Draco.
-- Inkább mit keresünk itt. - halljuk meg Paksy Parkinson hangját is.
-- Pansy?! - áll fel Draco az asztaltól. - Ti meg mi a cickányt kerestek itt?!
-- Én hívtam őket. - áll fel Narcissa az asztaltól. - Boldog születésnapot, kisfiam!
-- Ja, boldog szülinapot, haver. - mosolyog Zambini Dracora.
-- Azt hitted, elfelejtettük a szülinapod? Erre inni kell! - emel fel Pansy egy nagy üveg vodkát. - És ezen kívül még van csomó más alkohol. - vigyorog, majd rápillant a szigorú tekintetű Narcissára. - Öhmm... Vagyis nem, ezekben az üvegekben itt csak.. csak..
-- Csak koboldpisi van! - vágja rá Blaise, mire kiérdemel négy értetlen pillantást, ebből három most szúrta le Zambinit gondolatban.
Az egyik én vagyok..
-- Kobold pisi? Ez komoly, Zambini? Jobb nem jutott az eszedbe? - néz rá rosszalóan a szőke.
-- Ami nincs, abba nem juthat több ötlet. - vetem fel.
-- Igaz is! - neveti el magát Pansy, majd közelebb megy a merev testtartású fiúhoz. - Bocsika Szívem, de ami igaz az igaz.
Draco és én egymásra nézünk.
Jól hallottuk?!
-- Szívem? - vonja fel a szemöldökét a szőke.
-- Igen. Ó, ti még nem is tudjátok! - csusszan közelebb a fülig érő mosolyú fiúhoz. - Blaise és én együtt vagyunk. - fogja meg Pansy az említett kezét.
Az arcomon most egy nagyon ritkán látható mosoly terül szét. Ahogy látom a barátaim, akik boldogan szorítják egymás kezét, örömmel tölt el. Mióta észrevettem a közöttük lévő kémiát, már azóta szurkoltam nekik. Mikor a vonaton kirángattam Dracot a kabinból, akkor is ebben reménykedtem. És tessék. Összejöttek.
-- Jajj, de örülök nektek! - beszéd közben Pansyhez megyek, megfogom a kezét és lányosan ugrálni kezdünk. Visítva beszélünk, irtó vékony hangon.
-- Ezeket meg mi lelte? - halljuk meg Blaise hitetlenkedő hangját.
-- Nem tudom. - méreget minket Draco is. - Talán valami féle idegrohamot kaptak..
-- Jajj fiam, ennyire nem lehetsz szűklátású. - pacskolja meg gyermeke vállát Narcissa oldalra biccentett fejjel. - Csak örülnek a másik kapcsolatának.
-- Mi is örülök a másikének, Mrs. Malfoy, de nem kezdünk el visítva ugrálni. - forgatja barna szemét Zambini.
-- Hát persze, hogy nem. - fordul feléjük Pansy csípőre tett kézzel. - Mert egy zsák lepke érzelmi szintjén álltok. - forgatja a szemét.
-- Te pedig.. - akar visszaszólni Blaise a barátnőjének, de három mérges nő pillantása belé fojtja a szót. - Semmi..
-- Mi is így gondoltuk. - mosolygok rá negédesen, majd beljebb tereljük a barátainkat a szalonba.
VOUS LISEZ
Szerelmünk Záloga
Roman d'amour"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...