45. Tüzijáték

2.6K 102 9
                                    

-- Rendben! - szól Astoria. - Sparks, felelsz vagy mersz? - mosolyog rám barna haja mögül.

-- Felelek. - mondom.

Erre a lány egy gonosz kis vigyorra húzza a száját, amit még a sátán küldöttje is megirigyelne.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

A lány továbbra is csak méreget engem. Azok a szemek, amik szinte biztos, hogy a halálomat kívánják, aljasan megcsillantak.

-- Mond csak, szűz vagy még, vagy bedőltél Draco játszadozásának és hagytad, hogy megfektessen? - húzza össze a szemeit.

Mi? Ez most komoly? Jobb kérdés nem jutott az eszébe? Nem baj, őszinte leszek, de.. Hogy értette azt, hogy Draco játszadozik velem?

A kínos csend feszültségbe torkollott. Mindenki engem figyelt és várta a választ. Én erre csak kihúztam magam, felszegtem az állam és úgy kezdtem beszélni, mintha ez lenne az életem legnagyobb büszkesége.

-- Nem. Nem vagyok már szűz. - mosolygok.

-- Ohh, tehát hagytad magad megdugatni Dracoval?

-- Igen. - válaszolok egyszerűen,  hangom viszont csörtető sziszegésnek volt kivehető.

-- Hát, nekem nem volt a barátom, mégis rengetegszer megdugott. - vigyorog aljasan. - Igazam van, Draco cica?

-- Kussolj, Astoria! - néz villámló tekintettel Draco az említett szemébe.

-- És azt tudod, kedves Die, hogy miket csináltunk az ágyban? - folytatja, szemei fennakadnak a tettetett gyönyörtől.

-- Nem, de te ezt a beszélgetést mindjárt a Szent Mungóban fogod folytatni! - vicsorítok Astoriára.

-- Ohh, csak hátrébb az agarakkal, kislány. - harapja be a száját Lucas.

-- Pofa be, Darell! Vagy nagyon csúnya vége lesz! - vicsorog már Draco is.

-- Na jó, ebből elég! - pattan fel hirtelen Blaise. - Most mindenki bekussol és rám figyel! - körbenéz, és mikor megbizonyosodik róla, hogy mindenki pillantása rajta van, folytatja. - Köszönöm. - sóhajt. - Na, Die válaszolt a kérdésre! Most pedig szépen folytassuk nyugodt körülmények közt a játékot, rendben? - mindenki csak az orra alatt motyogott, mire Zambini megemelte a hangját. - RENDBEN?

-- Rendben! - jött az egyértelmű válasz.

-- Remek. - ül vissza fülig érő mosollyal Blaise a puha párnak közé. - Akkor.. Ava, most kérdezz te!

-- Jól van! - térdel fel a lány, majd a megfelelő embert kezdi keresni, akinek feladatot adhat. - Hmmm.. Lucas, felelsz vagy mersz?

-- Felelek. - emeli a szájához az üveget, majd egy hatalmasat kortyol belőle.

-- Kit dugnál meg legszívesebben a jelenlévők közül? - hajol előre a lány.

A Darell fiú rám emeli a tekintetét, majd egy önelégült vigyor terül szét az arcán, úgy szólal meg:
-- Diet. - kacag fel.

-- Mi van??! - akad ki Draco. - Na jól van, Darell, ez volt az utolsó éjszakád! - szűri a fogai közt a szőke.

-- Hé hé, nyugi haver, csak őszinte volt. - rántja vissza a fujtató barátomat a helyére. - Ez a játék lényege. Nem kell felkapni a vizet! - húz le egy nagy adag italt.

Draco csak dünnyög valamit az orra alatt, miközben a most is elvarázsolt képű Lucast méregeti. A tekintete szinte lángol, ahogy a fiúra néz.

Szerelmünk ZálogaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora