19. Készülődés

3.8K 150 16
                                    

Miután kellőképpen kisírtam magam, elmentem a Griffendél klubhelyiségbe. Nem tudom, mennyi időt tölthettem bőgéssel. Talán amolyan 5-6 órát. Ösz-visz az nem sok.

Mikor odaértem a portré elé, két barátnőm ott ácsorgott. Mikor észrevettek, dühösen elindultak felém, viszont mikor elég közel kerültek hozzám, észrevették kisírt szemeimet.

-- Die.. Mi történt veled? - karolt át Hermione.

-- Semmi említésre méltó. - márpedig Malfoy nem az..

-- Ezt nem vesszük be! - ugrott egyet Ginny. - Most azonnal megyünk és megbeszélünk mindent! - kezdett el húzni a portré felé.

-- Szükség Szobája! - kiáltotta Hermione, mire a Kövér Dáma utat engedett nekünk.

Odabent nem volt senki, ami a késői időnek köszönhető. A lányok tolni kezdtek a szobájuk felé, majd betoltak a szobaajtón. Odabent Lavender Brown aludt Parvatival együtt, így gyorsan elmormoltunk egy hangnémító bűbájt, majd kényelmesen elhelyezkedtünk.

-- Na, most pedig szépen dalolni fogsz! Mi történt veled, Die? - kérdezte Ginny.

-- Hát.. sok minden történt.. nem.. nem is tudom hol kezdjem.

-- Mondjuk az elején. - dől előre Mione.

-- Jó, rendben. De.. ha elmondom, megígéritek, hogy nem fogtok ítélkezni? - kérdésem elhangzása után egymásra pillantottak, majd bólogattak. - Rendben.. hát az van, hogy.. beleszerettem Draco Malfoyba.. - mondtam ki köntörfalazás nélkül.

Hermione a szája elé kapta a kezét, szeme az eredeti mérete kétszeresére tágult. Ginny viszont csak ült egyhelyben, és vigyorgott, mint a tejbetök.

-- Te tudtad, igazam van? - nézek rá összepréselt ajkakkal.

-- Igen. - vigyorog tovább.

-- Miért nem mondtad el? - kérdezi Hermione. - Én is szívesen értesültem volna erről!

-- Azért - ült feljebb. -, mert én magam sem voltam benne biztos. De, ahogy Malfoyt méregetted, mikor más csajjal smárolt, nem volt kétségem. De most mi bántott meg ennyire? - vonja fel a szemöldökét.

-- Huhh, ööö.. Szerintem jobb lenne, ha az elejétől kezdek mesélni.. - a két lány érdeklődően nézett engem, így egy sóhaj után belekezdtem mondandómba. - Szóval, az a helyzet, hogy.. lesmárolt egyszer a könyvtárban.. aztán a gyerekek elmenetele után megint.. aztán szünetekben sokszor csak, mikor egyedül voltam, a falnak nyomott és hát.. hát igen, csókolgatott. Majd.. tegnap volt a büntetésünk.. ott elmondta, hogy vágyik rám.. - direkt ügyeltem, hogy nehogy véletlenül eljárjon a szám a titkomról. - aztán, este vihar volt, mint gondolom ti is tudjátok.. - bólintottak. - Nekem pedig, megint rémálmom volt.. sikoltoztam éjjel.. aztán Draco megnyugtatott, és ottmaradt velem.. együtt aludtunk. - mosolyodtam el halványan. - magához ölelet, simogatott, még becenevet is kaptam tőle.. aztán reggel is, nem akarta, hogy elmenjek, csókolgatott, rámmászott.. De én mondtam neki, hogy ez nem megy, és mondta, hogy ő vár rám.. Aztán ma már Astoriával smárolt, mikor pedig Pansyvel.. Igen, jól hallottátok jóban vagyok Pansyvel.. mentünk a klubhelyiségbe, az ottaniak elkezdték mondani, hogy mekkora egy kurva vagyok. Elmondták, hogy Malfoy azt mondta nekik, hogy éjjel azért sikítoztam, mert, hogy megbaszott. Én erre képen töröltem, majd legalább 6 órán keresztül bőgtem. Ezért nem értem ide. - fejezem be.

-- Huhha. Eseménydűs héten vagy túl, Diana. - tette a vállamra a kezét Mione.

-- Igen, tisztában vagyok vele. - majd a kezembe temettem az arcom, és úgy beszéltem tovább. - Most mit csináljak? Hagyjam az egészet? De egyszerűen.. fáj, amit tett, de nem tudok rá haragudni.. de mégis haragszom, és szeretném kiszúrni azokat a gyönyörű szemeit egy villával..

Szerelmünk ZálogaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora