A reggel piszok nagy fáradtsággal töltött el. Nem akartam felkelni. Épp, hogy egy órát tudtam aludni, a gondolataim egyszerűen futótűzként égette porig az elmém minden szakaszát. Folyamatosan csak.. Malfoy járt az eszemben.
Nyögdécselve adom a szobatársaim tudtára a reggeli keléssel kapcsolatos nemtetszésem. Lassan bebotorkálok a fürdőbe, majd belenézek a tükörbe, és elrettenek magamtól.
A szemeim vizenyősek, alattuk az álmatlanság karikái húzódnak. Az ajkaim kiszáradtak, cserepesek, valahol pedig kiserken a vérem. A szürke pólóm gyűrötten akaszkodik rám, a lábaim remegnek a kimerültségtől. Egy szóval, borzalmasan nézek ki. És úgy is érzem magam.Amit tudok javítani magamon, azt megpróbálom. Egy egyszerű szépítő bűbájjal eltűntetem a szemeimet elcsúfító vonásokat, a hajamat kifésülöm és egy tekerő bűbájjal aranyos fürtöket varázsolok magamnak, a szó szoros értelmében. Fel kapom a talárom, alatta egy zöld kockás szoknya van, amibe egy fehér inget tűrtem. Miután űgy éreztem, többé-kevésbé megelégszek magammal, kilépek a szobából.
- Váó csajszi, észbontóan nézel ki! - mér végig füttyentve egyet Ava, mire lágyan elnevetem magam.
- Köszi, de nem érzem magamat szépnek.. De te nem pamaszkodhatsz - mérem én is végig a szőke hajút.
Ava tényleg nem hétköznapi lány. Szőke haja és kék szemei bizony nagyon imponáló vonás a fiúknak. Tízből nyolc srác biztosan szívesen menne vele randizni, de Ava szíve egyetlen fiúé..
- Aranyos vagy, mint mindig - karol át mosolyogva. - Csak, hogy tudd, te vagy az egyik legkapósabb csaj az iskolában. Ezt jobb, ha tőlem tudod - kacsint, majd kivon a kő ajtón.
Egymás mellett lépkedve érünk be a nagyterembe. Ott azonnal megakad a szemem azon, aki tegnap a kijárásával járó hanggal szinte halálra rémített a klubhelyiségben.
Malfoy a szokásosnál is sápadtabb volt ma reggel. A mindig gondosan beállított haja most rakoncátlanul díszelgett a fején, miközben egy világot gyűlölő undorral az arcán nézett végig a griffendéles asztalon. Egy halvány gúny kiült a szájára, majd újra az eddig érintetlen reggelijét kezdte piszkálni az evőeszközeivel.
Bambulásomból Pansy magával ragadó karja húzott ki, majd ültetett le.
- Die, egyél már valamit! Tegnap se ettél semmit vacsorára - könyörög Pansy.
Valakinek érzem magamon a pillantását. A bámuló felé kapom a fejem.
Miért néz engem?
Malfoy amint észrevette, hogy én is őt figyelem, elkapta a tekintetét.
- Hé, Die! - kopogtatja meg valaki a hátam.
Hátra fordulok, és a Ront pillantom meg magam mögött.
- Szia Billy, mit szeretnél? - kérdezem.
- Csak annyit, hogy van kedved ma délután találkozni a Három Seprűben?
- Ne haragudj Ron, de ma nem alkalmas. Beggin professzorhoz vagyok hivatalos ma.
A vörös hajú fiú felvonja borzos szemöldökét.
- Miért találkozol te a professzorral?
- Ne tőlem kérdezd - emelem fel a kezeimet. - Állítólag valamiről beszélni szeretne velem.
Ron egyetértően bólint, majd tovább áll. Én a reggelim éppen, hogy csak elnyammogtam, majd elmentem a könyvtárba, hogy negoldjam a maradék beadandó feladatot.
Azonban kíváncsiságom újra lyukat kezdett ütni bennem. Selena ereje biztos, hogy magas rangú volt, ha a kor egyik legnagyobb mágusától kapta, de egy valami sántít.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmünk Záloga
Romance"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...