Kora délutánra már minden óra lezajlott. Nem tudom, miért, de már nagyon vártam a délutánt. És nem a csak a gyerekek miatt..
Mikor bementem a könyvtárba, a gyerekek már ott vártak. Épp a könyveiket lapozgatták, amikor.. Malfoy melléjuk lépett még néhányal. Letette őket az előttük heverő asztalra, majd a kis Sarah fölé hajolt. A kislány úgy vigyorgott, mint a vadalma, Malfoy pedig nevetett.
Önkéntelenül is elmosolyogtam magam.
Ebbe az idilli pillanatba viszont belezavart a kis Jeremy.
-- Helló, Die! - ölelt át a kisfiú. - Hogy van az én királynőm? - mosolygott "csábosan" Jeremy.
Malfoy úgy méregette a kis srácot, mintha ölni készülne.
-- Köszönöm, Jeremy, nagyon jól, aranyos vagy! - mosolygok a kisfiúra.
-- Hallottátok?! - kiáltott Jeremy Malfoyék irányába. - Azt mondta, aranyos vagyok! Mondtam neked, Joshua, hogy szeret engem Die! - menőzött a kisfiú.
Mikor odaértem, leültem, majd elkezdtem kérdezni tőlük az anyagot. Mikor a szőkét elküldtem könyvekért, Sarah hozzám fordult.
-- Die, neked tetszik Draco? - kérdezi.
-- Mi? Dehogyis!
Dehogyis nem.
-- Dehogyis! Ezt meg honnan veszed?!
-- Csak mert összeillenétek.. - von vállat.
-- Szerintem is. - kontrázik rá Ralph. - Draco pont hozzád való, Die! Még a nevetek kezdőbetűje is ugyanaz! - örömködik.
-- Skacok, attól még, merthogy valakiknek a nevük ugyanazzal a betűvel kezdődik, attól még nem illik össze az a két ember. - akarom lezárni a témát.
-- Ez nem igaz! - csap az asztalra Joshua. - Mert ti is összeilletek!
-- Kik illenek össze? - érkezik meg Malfoy a könyvekkel.
-- Senki senkivel. - pirulok el.
-- Épp azt mondjuk Dienak, hogy összeillenétek. - mosolyog ravaszan Sarah.
Malfoy már épp nyitni készül a száját, de egy fekete hajú és kék szemű srác megzavarja.
-- Egy frászt illenek össze! Die jobbat érdemel! - csattan fel Jeremy.
Malfoy mérges pillantást küld az elsős kisfiú felé.
-- Miért, ha nem Dracoval illik össze Die akkor kivel? Hmmm? - teszi fel a kérdést Ralph.
-- Velem! - húzza ki magát büszkén.
-- Tessék? - fordulok a kisfiú felé.
-- Azt mondtam, hogy velem! - feleli, majd elém áll. - Figyelj, Diana! Te egy rendkívül nő vagy! Gyönyörű, okos és kedves. Minden srác rólad álmodozik.. köztük én is.. - Malfoy szúrós tekintettel figyeli a kisfiút, de nem sokkal később, - ahogy látom - képes lenne ledobni őt a legmagasabb toronyból. - Szeretlek, Diana! - mondja mindenki legnagyobb döbbenetére.
De amit ez után csinál az hihetetlen.
Megfogja a blúzom, lehúz magához és megcsókol. Azonnal eltolom magamtól, de nem csak én adtam a legnagyobb löketet az eltaszítására. Malfoy Jeremy pólójánál fogva húzza el a közelemből a kisfiút.
-- Te meg mi a faszt csinálsz??! - fordítja maga felé a megszeppent Jeremyt Malfoy. - Eszednél vagy?
-- Engedj vissza a szerelmemhez! - kapálózik a szőke szorításában.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmünk Záloga
Romance"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...