20. Dráma a bulin

4.1K 155 25
                                    

A helyiség hatalmas volt. Rengeteg asztal ölelte körbe a táncparkettet, a pultot bárszékek határolták.

Az ajtó mellett állt egy fogas, amin már így is rengeteg dzseki és különféle színes kabát feküdt.

Pansy azt kérte, hogy vegyem le a kabátot. Én hiába ellenkeztem, szinte lerángatta az engem takaró anyagot a testemről, így már minden jelenlévőnek láthatása nyílt arra a csöppnyi ruhára, ami rajtam van.

Ginnynek és Mionak leesett az álluk, mikor megláttak.

-- Azt a rohadt Die, ez jobban áll rajtad, mint emlékeztem! - mondja csodálkozva Ginny. Mivel még nyáron nagy depresszív ködbe burkolóztam, próbált jobb kedvre deríteni, így elvitt vásárolni. Akkor találtuk meg ezt a ruhát, aminek megvételét már akkor is elleneztem, de akkor Ginny vette volna meg nekem, szóval nulla esélyem volt otthagyni a boltban.

-- Tényleg nagyon jól nézel ki. - értett egyet Hermione.

-- Kösz csajok, de tudjátok, hogy utálom ha dicsérnek. - néztem rájuk bűnbánóan.

-- Igen persze, bocsika. - kapja el a tekintetét Mione és a táncparkettet kezdi fürkészni.

Mindenhol fiatalok táncoltak, ittak, beszélgettek, vagy éppenséggel már épp készültek egymás torkán ledugni a nyelvüket. Az alkoholszag úgy terjengett a helyiségben, mint egy rajzfilmes illatfelhő. Villogó fények világították be a táncoló embertömeget, többen a pultnál álldogáltak és várták az italukat. A zene dübörgött, akárcsak a szapora léptek a parketten. A fiúk és lányok egymásba gabalyodva táncoltak, de az már inkább hasonlított előjátéknak mindkét fél számára, mint egyszerű táncnak.

-- Na gyertek csajok, menjünk, igyunk meg egy rövidet! - kezdett el sétálni Pansy a pult felé. Ginny utána, Mione mögötte, én pedig ő mögötte mentem át a bulizó tömegen.

Többen végignéztek rajtam, ami nagyon nem tetszett. Főleg fiúk pillantását kaptam el, ahogy a szinte fedetlen dekoltázsomat, vagy éppenséggel a rövid szoknya miatt látható csinos lábaimat, vagy a fenekemet figyelik perverz tekintettel.

Odaértünk a pulthoz, a csapos pedig kiadott nekünk négy rövidet.

-- Fenékig, lányok! - nézett ránk Ginny.

Leittam a kis pohár összes tartalmát. A szívem még mindig fájt, és úgy döntöttem, erre az egy estére el akarom felejteni Malfoyt és az összes problémámat. Mondjuk, minden problémám oka a szőke, szóval ez nem nyert.

És még képes volt a képembe hazudni az a szemét! Azt mondta, nem ő, hanem a többiek találták ki az egészet! De valamiért az az érzésem, hogy.. most igazat mondott.. Áhh nem, dehogy mondott. Csak ezt akarja vekem elhitetni.

De legalább ma estére felejtsd el Diana Dracot! Most bulizz, indulj be és mutasd meg azt a csajt, aki mindenkit megtudna szerezni, ha akarna! Gyerünk!

Lassan már a harmadik rövidet ittam, mire Mione aggódó szemekkel megszólított.

-- Te Die, nem lesz ez egy kicsit sok? - tekintete köztem és a kezembe lévő pohár között ugrált.

-- Nem, nem lesz. Meghasadt a szívem, legalább ma estére had felejtsem el Malfoyt. - ittam ki a pohár tartalmát, majd a pultoshoz fordultam. - Hé, haver, még három Lángnyelv Whiskyt kérek. - nézek a srác szemébe.

-- Ez mind neked lesz, szépség? - adja ki az italokat.

-- Úgy bizony! - kacsintok rá.

Nem tudom miért, de sokkal felszabadultabbnak érzem magam. Mostmár nem vagyok betojva, hogy minden srác szeme rámragadt, sőt, még élvezem is.

Szerelmünk ZálogaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora