46. Üvegpoharak

2.4K 94 25
                                    

-- Boldog újévet, Szerelmem. - suttogja.

-- Boldog újévet, Luscus. - suttogom én is elmerülve a szerelem magába szívó örvényében.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

-- Hé, nem jöttök be? Most indul még csak a parti! - kiabál nekünk Pansy a bejárati ajtóból.

-- Egy pillanat, Parkinson! Addig készíts ki valami erőset! - int Draco a fekete hajú lánynak, aki vigyorogva fordul meg majd tűnik el a bejárati ajtóban.

-- Akkor? Bemegyünk? - kérdezem.

-- Be persze, csak még valami! - vigyorog, majd ajkait újra az enyémeknek nyomja.

Ebbe a csókba belemosolygok. A fiú kíméletlenül ostromolja az ajkaitmat. Nyoma sincs a pár percel ezelőtti gyengédeségnek. De nem is bánom. Imádom, hogy egyszerre minden. Egyszerre gyengéd, egyszerre vad, egyszerre vicces, egyszerre komoly, kedves, bunkó, nagyszájú, lobbanékony, féltékeny.. De ezt szeretem benne.
Mindent szeretek benne..

Mikor csókunk abbamaradt, mindketten a mosolygás szélén álltunk, de az ajkunk egy centije se görbült felfelé. Csak néztem az acélszürke szemeit, amik.. a kék tenger habjaival keveredik.

Hogy lehet valakinek ilyen szép szeme? Ez szinte már természetellenes..

-- Hé srácok, az ital ki van töltve, gyertek már! - halljuk meg megint Pansy ordibáló hangját a ház felől.

-- Megyünk már, az istenit! - ragad karon a szőke majd betaszigál a gazdag kúria falai közé, amiket most disco fények és piás fiatalok töltenek meg.

A bárpult felé kezd húzni a táncoló embertömegen át. Ott leülünk a szokásos kis társaságunkhoz, azonban most van két újonc is.

-- Szia, szerintem te még nem tudod a teljes nevem. - mosolyog a vörös hajú lány, kék szemei barátságosan csillognak rám. - A nevem Ava Singh. - nyújtja a kezét.

-- Az enyém Diana. Diana Sparks, de hívj csak Dienak. - rázom meg a felém nyújtott jobbost.

-- Nagyon örülök. - mosolyog.

-- Na jó, ha befejeztétek az ismerkedős trécselést, akkor talán csinálhatnánk azt, amiért itt vagyunk.. - csapkodja Theo az asztalt, amit aláfestő dobpergésnek szánt, viszont csak felborult az egyik üveg és annak teljes tartalma a barátomra zúdult.

-- Bazdmeg Nott! - szűri mérgesen a fogai között a szőke.

-- Ohh, bocs haver, nem volt szándékos. - kér elnézést. - Na szóval, ott tartottam, hogy.. - akarja megint ütni az asztalt, de cselekedetét felfüggeszti Draco gyilkos pillantását látva. - Szóval bulizhatnánk. - köhhint egyet.

-- Akkor csináljuk! - áll fel Pansy. - Csajok, gyertek! Most bulizni fogunk! - ránt le Avát és engem a székről.

-- Állj, állj, állj! Hova mentek? - furdul felénk hirtelen a szőke.

-- Csak megiszunk egy-két rövidet, ne aggódj, Malfoy. - dobja át a vállamon a kezét Ava. - Vigyázunk a kis barátnődre. - grimaszol.

-- És rátok ki vigyáz? - vonja fel Blaise és Theodore egyszerre a szemöldökét.

-- Jajj, fiúk, ne legyetek ilyen vészmadarak! Csak nem fogunk a bárbulton táncolni néhány whisky megivása után...

-- Erre ki és mikor emlékeztesse őket? - pillant a fiúkra Blaise.

Szerelmünk ZálogaWhere stories live. Discover now