Majd az égre a családjuk kezdőbetűjét égették fel: W. Gyönyörű látvány volt.
De csak volt.
Ugyanis észrevettem a földrerogyó Harryt.
Itt valami nagy baj van..
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
-- Harry! - ugrottam a fiú után. - Harry! Harry, jól vagy?
-- Harry. Mi van veled? - térdel le mellénk Ron is.
-- Bajban van.. - motyogja. - Bajban.. Bajban van..
-- Ki? Ki van bajban? - faggatja aggódva Hermione.
-- Sirius! - ugrik fel hirtelen, majd a kastély felé kezd szaladni.
-- Állj meg! Harry, várj! - rohanok utána.
-- Die. - áll meg, majd a vállaimra teszi a kezét. - Kérlek, ne gyere utánam! El kell mennem..
-- Hova? Hova és miért? - értetlenkedek.
-- Voldemort.. - suttogja.
Leesik a tantusz.
Voldemort sakkban tartja Harryt a keresztapját használva!
-- Megyek én is! - jelentem ki, és már menni készültem.
-- Nem! Te itt maradsz! Szólj Nevilléknek, hogy elmentem!
-- Elmentünk, haver. - lép mellé Ron.
Harry csak felhúzza az orrát, majd ökölbe szorított kézzel elrohant.. Umbridge irodája felé?
-- Ez teljesen megkergült.. - suttogom magamnak, majd az ellenkező irányba kezdek futni, hogy megleljem Ginnyéket.
Nem sok választott el, hogy feladjam a kutatásukat és Harryék után menjek, de végül megtaláltam a célszemélyeket. Hadarva ismertettem velük a történteket, majd egy bólintással megegyesztünk: Segítünk nekik!
De csalódnunk kellett a tervünkben. Umbridge mint kiderült, minden Hop-hálózatot korlátozott, ezáltal ha akarnánk se tudnánk használni őket.
-- Megvagytok! - hallom meg megint a legidegesítőbb hangot az egész világon.
-- A picsába.. - szitkózódom halkan.
-- Kristin, kapd el a Weasley lányt! Lucas, te pedig azt az agyalágyult Longbottomot! Az enyém Sparks! - vicsorog, majd kezünkre egy bilincselő bűbájt szórnak és az SVK terem felé kezdenek hurcolni.
-- Nem! Az enyém Sparks. - vigyorog a Darell fiú.
-- Ahh, jól van. - morogja Astoria, mire az én szám penge vékonyra húzódik.
A fiú erősen megragadja összekötött kezeimet, majd a két mardekáros lány után kezd tolni. Egyik keze közben rendszeresen rácsusszan az ingemen keresztül a derekamra, mire én még lélegezni is elfelejtek.
Olyan undorító az érintése. Legszívesebben kivágnám azt a részt a húsomból, ahol hozzámért!
-- Miért csináljátok ezt? - sziszegem Astoriának.
-- Mert jól esik a bosszú.
-- És mit tettem ellened, ami bosszúvágyat ébresztett benned? - ekkor megéreztem a lány pálcáját a torkomra állítva.
-- Elvetted tőlem Dracot! - sziszegi, miközben pálcája hegye a nyakamba mélyül.
Felnevetek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelmünk Záloga
Romansa"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...