*Diana szemszöge*
Szeretni és szeretve lenni.. Két külön dolog. Az egyik maga a megtestesült boldogság. A másik pedig a kínkeserves fájdalom.
Én az utóbbinak vagyok a megszemélyesítője. Szerettem valakit, aki elárult. Aki kihasznált. Aki hátbadöfött. És ezt sosem fogom megbocsátani neki.
Reggel van. De a helyiséget, ahol vagyok, nem ismerem fel. Az üvegablakokon a hajnali nap sugara simogatja a szemhéjamat, hogy csodáljam meg őt.
A prefektusi fürdőben vagyok - állapítottam meg magamban, mikor a szemem megakadt a hatalmas jakuzzin.
Nem tudtam, miért voltam itt. Hogy mi történt, amiért ide jöttem. Aztán mikor megmozdítottam a karom, mindkettőbe bele hasított az éles fájdalom. Felszisszenve néztem a megszáradt vérrel téli kezemre. Aztán beugrott.
Draco.. Tényleg megtette. Szakított velem.
Újra összerogyva terültem el a padlón. Majd ahogy a tegnap este történtei lassan visszakúsztak az elmémbe, a sírás fojtogatni kezdett.
Bőgtem. Zokogtam. Kívül belül. Teljes egészében. Nem tudtam elhinni, hogy ez.. Megtörtént velem.
A kezeim elzsibbadtak a fájdalomtól, alig tudom megmozdítani őket. Majd mikor lassan és óvatosan megpróbálom felemelni őket, hogy a pálcám után nyúljak, újra összeroskadok.
Fájt. De kibaszottul. De nem is csak a kezem. Nem a fizikai fájdalom, amit a nyílt seb miatt éreztem. Nem. Hanem mert nem tudtam elfogadni, hogy nem kellek már neki. Hogy.. Nem szeret.
A méreg, ami végigfut a testemen.. Az egy kész adrenalin bomba. Érzem, ahogy az ereimbe csorgadozó vér vadul kezd száguldani, hogy majd a dühtől ő maga is tombolni kezdjen. Érzem, ahogy az agyam lehetőségek sokaságait kínálja fel nekem. A lábaim remegnek, de fel állok. Megállok remegő végtagjaimon. Majd az az érzés, hogy a szerelmem elhagyott, egyszer s mindenkorra.. Újra a földre kényszerít. De ezúttal másképp.
Mikor összerogyok, kiáltva esek a térdeimre. Vérfagyasztó sikolyom végigfut a fürdő minden egyes részén, visszhanggal megáldva azt. Majd.. A magas hangom utat tört egy furcsa eseménynek. Ugyanis a falon felfutó hatalmas ablakok egy másodperc alatt törnek szilánkokra. Csörömpölés vad zaja hallatszik. A falon ezúttal már egy nagy lyukon tátong, ami beengedi magán a friss levegőt. De a könnyeim áradatát ezek sem törlik le.
Csak az Ő meleg, puha ajkai.. Ahogy lecsókolja a könnyeimet..
És megint az egyik sarokban kötök ki, lábaimat felhúzva, átölelve. Szívem vad zakatolása sem kényszerít megtorpanásra, hogy a kezembe vegyem újra az egyik szilánkot, majd közeledjek vele fenyegtően az így is véres és érzékeny bőrömhöz. De.. Egy valami mégis megállít.
-- Hahó! Van itt valaki? Minden rendben? - hallom meg az ajtó lassú nyílódását, amin egy ismerős fiú hang lép be. - Hahó!
BASZKI! Ez Ben! A kurva életbe! Dobd el!! Dobd el, te degenerált barom azt a kurva szilánkot a kezedből! - dorgálom meg magamat gondolatban.
Amilyen gyorsan csak tudtam, szedelőzködtem, hogy a fiú még csak véletlenül se lásson meg a legrosszabb állapotomban. De mindhiába. A kezeimet a hátam mögé helyeztem, a szemeimből még mindig némán hulltak a könnyek.
Aztán megláttam, újra hús vér magában az egyetlen mardekáros fiút, aki soha sem baszott még át. Ez hízelgő.
Bennel még a tavalyi évben találkoztam, mikor odaültem Lucas asztalához a Három Seprűben. Ő volt az egyetlen, aki nem hajtott rám, nem próbált kellemetlen helyzetbe hozni. Majd később, mikor megint Malfoy miatt bőgtem, meg vigasztalt a tóparton ülve. Az este eléggé balszerencsés fordulatot vett, ugyanis akkor Ben lefejelte a falat. Mint később kiderült, Malfoy gáncsolta ki.
YOU ARE READING
Szerelmünk Záloga
Romance"- Félek tőled, érted? - mondtam a könnyeimet visszanyelve. - Miért? - kérdezett vissza letörten. - Mert te vagy az egyetlen, aki megtud bántani! Aki a legmélyebb sebet tudja rajtam ejteni.. " ───✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ─── Diana Jessica Spa...