3. Üdv itthon!

4.4K 154 12
                                    

Remegő lábakkal léptem le a vonatról. Nem is próbáltam palástolni idegességem, hisz mindenki észrevette volna.

A többiek mind a fiákerek felé mentek, én pedig csak a követtem őket, mint egy hűséges kiskutya.

-- Diana! Diana Jessica Sparks! Kérem, fáradjon ide! - intett egy öreg hölgy.

Vonakodva átverekedtem magam diáktársaim tömegén, majd megálltam az asszony előtt.
Zöld, földig érő talárt viselt, fejét fekete süveg takarta, amiből itt-ott kikandikált néhány ősz hajszál. Arca már ráncos volt, viszont viselkedésén nem látszott a kora.

-- Üdvözlöm, Sparks kisasszony! A nevem Minerva McGalagony, én tanítom az átváltozástant a Roxfortban.

-- Ohh, üdvözlöm, professzor! A nevem Diana Sparks, de gondolom ezt már tudja..

-- Nagyonis jól gondolja, Miss Sparks. Kérem, fáradjon velem! - intett, majd követtem.

A professzor asszony nagyon is titokzatos volt. Nem így képzeltem el a tanárt. Na mindegy, majd meglátom, hogy tetszeni fog-e a tanárnő órája vagy sem.

Nem sokkal később már elértük a kastélyt. Csodálatos látványt nyújtott a kivilágított kastély. Alig várom, hogy felfedezzem! Csak el ne tévedjek, ahogy látom, nagyon jó tájékozódási képesség kell ahhoz, hogy valaki el ne csatangoljon.

A tanárnő bevezetett a kastélyba. Mindenhol fáklyák fénye világított, a falat pedig rengeteg mozgó festmény ékesítette. Felmentünk a lépcsőn, majd egy nagy kitérőt tettünk.

-- Hova megyünk, McGalagony professzor? - kérdeztem kíváncsian.

-- A tanári asztal mögötti ajtóhoz. Ott fogsz bemenni, majd az emelvényen végigmenve ott lesz egy szék. Arra majd ha leülsz, a fejedre teszem a Teszlek Süveget, majd az beoszt téged az egyik házba! - vázolta fel a tervet a tanárnő.

Lassacskán elértük az ajtót. A professzor azt kérte, hogy jöjjek majd be, ha meghallom a nevem. Türelmesen vártam. Hallottam, ahogy a süveg elkiáltja a gólyák házát. Majd Dumbledore hangjára lettem figyelmes.

-- Még néhány perc erejéig szeretném kérni a figyelmeteket! Ma, az elsősök mellet, egy új, jóval idősebb tanuló érkezett iskolánkba! Mivel ő most van itt először, kérlek titeket, hogy legyetek körültekintőek és segítőkészek a diákunkal szemben, bármelyik házba is kerül! Sparks kisasszony az 5. évben fogja folytatni tanulmányait. Köszöntsétek hát új iskolatársatokat, Diana Jessica Sparksot! - hallom meg a nevem bentről.

Jólvan, Die. Semmi gáz. Simán megcsinálod! Csak bemész, leülsz, elhangzik a házad neve aztán csendben meghúzod magad. Egyszerű!

Lassan kinyitom az ajtót, majd belépek a terembe. Minden szem rám szegeződik.

Óhh, hogy én mennyire megfogom bánni ezt!

Úgy érzem, mintha a lábaim pudingból lennének. A szívem a torkomban dobog. Lassan az emelvény közepére sétálok. A diáktömeg kíváncsi tekintettel fürkész engem. Lassan leülök a székre, majd McGalagony a fejemre helyezi a süveget.
Megijedek, mikor annak hangját meghallom a fejemben.

-- Áhh, Diana Sparks. Már vártalak.

-- Honnan tudod a nevem? - kérdezem vissza gondolatban

-- Én mindenkiről tudok mindent, ezért vagyok a Teszlek Süveg!

-- Jólvan, fejezzük be a rímkeresést és válassz ki nekem egy házat! Nem akarok egész nap itt ülni.. - forgatom a szemem.

Szerelmünk ZálogaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang