65. Szerelmes páros

2.1K 83 49
                                    

A Leghatalmasabb Varázslók És Boszorkányok, ezer évvel visszatekintve. - Így olvastam fel magamban a címét.

Mohón lapozok a D betűk felé.

Danaria, Didorius..

Majd megpillantom azt a nevet.

Desiderius.

A szemem kitágul a név alatt felsorakozó szavak láttára.

Családfája: Ismeretlen.

Erejének eredete: Ismeretlen.

A név utolsó feljegyzett boszorkánya: Selena Desiderius.

Szerelme és gyermeke eredete, neve: Ismeretlen.

Halála oka: Ismeretlen.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Lesokkolódva néztem a könyv ősrégi papírjait. A kezem jég hideg volt, a fejem zsongani kezdett.

Most, hogy elolvastam ezt a könyvet, amiben írnak erről a Selena Desideriusról, így sem léptem előre. Még mindig egy helyben toporgok.

Semmi sem derült ki. Se az, hogy honnan kapta az erejét, se az, miért, se az, hogy kik álltak közel hozzá, ki vagy kik tartoztak a családjába. Viszont a nemzetisége és a származása még szerencsére leírásra került ebbe a kötetben.

A gyűrött, szinte már-már szagot árasztó lapokból az derült ki, hogy ez a hölgy a latin anyanyelvbe született, csak később tért át Angliába. Nem meglepő módon, e nagy erőt az ereiben hordozó nő aranyvérű család fiatal sarja volt. A Desiderius család már akkor is évezredek óta élvezhette a jómódú élet szeretetét, Selena apja egy igen híres arisztokrata volt. Édesanyja egy egyszerű nemesi család birtokáról jött. Selena egyke volt a kömyv szerint, akárcsak én.

Az élettörténete igencsak lyukacsos, ha már a papirosok nem is. Semmi konkrétum sincs megosztva. Ez egyszerre tölt el ijedtséggel, gyanúval és kíváncsisággal.

De még mindig nem értem; Miért hívott így Voldemort az álmomban? És miért szerepelt azon a pergamenen a Selena Desiderius név, amit Mr. Griwoldnál találtak a halála után?

Nekem ez mind nagyon furcsa.. De több időm nem volt ezen agyalni, mert.. Megláttam valamit, ami újra és újra megrepesztette a szívem. Mígnem szép lassan újra darabokra nem törte.

Dra.. Malfoy volt az. A könyvtár eldugott kis sarkában, egy.. Lánnyal.

Ledermedve és megsemmisülten bámultam a volt barátom irányába, aki mellett egy hollóhátas lány vadul vigyorgott a fiúra. Majd a szőke megfordult. Lassan rám emelte a tekintetét. Szemünk pillantása találkozott. Majd a fiú hirtelen visszafordult a kék taláros, barna hajú lányhoz, magához húzta és.. Csókolni kezdte.

Bennem. Ott. Kibaszottul. Kettétört. Valami.

Malfoy karjai a lány dereka köré fonódtak. A testük egymásénak simult. A barna hajú lány a szőke hajú fiú hajába túrt a heves csók közben, úgy húzta közelebb magához. Az ajkuk egyenletes ritmusban mozogtak a másikén.

MIÉRT?? Miért teszed ezt velem? Hagyd abba! Hagyd már abba! Nem bírom nézni, ahogy mást csókolsz!

A könyv a kezemben hangos csattanást maga mögött hagyva érkezett a padlóra. De a szerelmes párost ez sem zavarta meg az akcióban. Ugyan olyan szenvedéllyel.. Falták egymást. Majd a fiú a lány derekán pihenő keze a lány fenekére csúszott, majd lejebb, a combja vonalába, ahol az igen rövid szoknyája szegélye volt található. Aztán szép lassan Malfoy keze már a kék kockás szoknya alatt matatott, mire a viselője egy hangosat sóhajtott. Erre a fiú is felbátorodva belemarkolt a barna hajú combjaiba, majd felültette az asztalra. Lábai közé furakodva húzta közel magához.

Szerelmünk ZálogaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang