23. Régi sebek

4.3K 154 19
                                    

-- DARELL! - terem ott egy másodperc alatt mellettünk, lerángatja rólam Lucast és behúz neki egyet.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

-- Te mocskos szemétláda! - kezdi el ököllel ütni Lucas Dracot.

A szőke sem tétlenkedik, ott üti Lucast, ahol éri. A Darell fiú szája már felrepedt.
A földön folytatják a verekedést. Most Lucas van alul, Draco fölül. Ököllel üti a fiú fejét, akinek már mindene vérzik. Aztán beüt Draconak egy hatalmasat, amitől a szőke leburul ellenfeléről. Most Lucas van felül, szívem választottja pedig alul.

-- Dracoo! - sírom. Oda akarok menni hozzá. Nem akarom, hogy baja essen, mert bizony Lucas nem kicsiket üt. De David lefog.

-- Hagyd őket! Ez az ő harcuk! - próbál lefogni, de nehezen sikerül neki.

-- Nem! Draco! - kapálózok.

-- Ohh, hallod, hogy a kis kurva hogy sikítozik? Így fog akkor is, amikor akarata ellenére fogom dugni! - vigyorog ördögien.

Draco erre úgy bever egyet Lucasnak, hogy az leszédül a szőkéről, akinek már monokli van a szeme alatt.

-- NE! MERÉSZELJ! HOZZÁÉRNI! - ütögeti a barna hajút. - Ha csak egy ujjal is hozzá mersz érni Diehoz, azt nem éled túl!! - ordítja a képébe.

Ekkor Dracot lefogja Adrien és Marcus.
Lucas ütni kezdi a szőkét.

-- Ohh, dehogyis nem fogok! - üt egy akkorát, hogy Draco a földön terül el.

-- Draco! - ordítok, de David nem enged el. - Engedj el!! Oda kell mennem hozzá!! - folynak a könnyeim megállás nélkül.

-- Nem mész sehova! - szorít mégjobban.

A földön fekvő Dracohoz odasétál Lucas, majd belerúg egyet, amitől a földön fekvő fiú fájadalmasan felnyög.

-- DRACOOO! Lucas, könyörgöm, hagyd abba! Ne bántsd, kérlek! - sírom David fogságában.

-- Hallod ezt, Malfoy? - rúg bele mégegyet. - A kis sárvérű aggódik érted. - röhög.

-- Hagyd béken, te szemét!! - ordítok, majd behúzok egyet az engem lefogó Davidnak, majd Lucas előtt termek, és ököllel behúzok neki is.

-- Te, mocskos kis kurva! - mondja, majd felpofoz és ellök, így elterülök a padlón.

-- Diana! - kel fel Draco, de nem jut messzire, mert Marcus és Adrien újra lefogják. - Hagyd őt békén!! - mondja véres szájjal.

-- Hmmm.. Még meggondolom. De előbb befejezem a melót. - sétál nevetve Draco felé, majd ököllel arconüti a tehetetlen fiút.

Draco ha akarna se tudna visszaütni, hisz lefogják. Lucas hatalmasakat üt a hasába és az arcába. A végen Draco elterül a földön újra.

-- Draco!! Lucas, kérek! Ne bántsd, kérlek! - zokogom.

-- Jólvan. Abbahagyom, egy feltétellel. - mosolyog ördögien. - Ha lefekszel velem önszántadból.

Draco felemeli a fejét a padlóról, majd rám néz. Fájdalmasan nézünk egymás szemébe. Majd nemet int a fejével.

-- Jólvan.. Igen, megteszek bármit, csak ne bántsd, kérlek! - mondom, miközben még mindig folynak a sós könnyeim.

-- Remek.. - suttogja. Majd újra Dracohoz sétál, lehajol hozzá, és beszélni kezd. - A legnagyobb örömmel fogom kikötözni az ágyhoz. Majd lassan levetkőztetem.. és kíméletlenül magamévá teszem, úgy, hogy azt se fogja tudni, hogy melyik bolygón van. - vigyorog Draco arcába.

Szerelmünk ZálogaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora