47. Hatás alatt

2.2K 100 20
                                    

Szeretném megköszönni a több mint 30k megtekintést! Még mindig nem hiszem el, hogy ennyi embernek tetszik a könyvem, de nagyon hálás vagyok! <33

Imádlak titeket! <333

~ Diery ~

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

*Draco szemszöge*

A buli nagyon kezdett bevadulni. Az óra már hamarosan a hajnali négyet üti, de parti még mindig tart és nem kis mértékben. Persze ez nem baj. Élvezni kell az életet, és újév egyszer van egy évben, szóval ki kell használni.

De nem örülök ennek.

Jó bulizni a barátokkal, meg a barátnőmmel, de.. Ahogy a srácok méregetik Dianat, szinte már vetkőztetik a szemeikkel.

Először az a Liam gyerek verte ki nálam a biztosítékot, aztán a felelsz vagy mersz. Persze, az végül jól sült ki, hisz együtt lehettem Dieal. És nagyon élveztem.

Aztán jött a csókunk, amit sohasem fogok elfelejteni. A karkötőnk zizegni kezdett a kezünkön. Úgy tudom, ez azt jelenti, hogy az emlékkirstály egy új felejthetetlen emlékkel bővült.

Aztán folytatódott a buli. Diana, Ava és Pansy félre vonult tőlünk, aminek persze nem örültem. A felelsz vagy mersz óta nem ittam, hogy éber és józan legyek, vagy leegyszerűsítve szemmel tudjam tartani Diet. Nem azért, mert nem bízom benne, félreértés ne essék, csak.. Féltem. Annyi rosszindulatú srác van itt, kezdve azzal a rohadék Lucassal, folytatódva azzal a szemét Liammal, hogy nem akarom egyedül hagyni. Meg akarom védeni, ha szükséges. És épp ezt fogom tenni.

Majd le ejtettek egy poharat, megijedtem, oda mentem hozzájuk. Aztán elmentek még "csajosan szórakozni", aminek a végén a bárpult tetején kötöttek ki, épp úgy, ahogy azt megjósoltuk.

Aztán táncoltunk még egy kicsit, most pedig épp az italunkat várom. Még mindig ez a Liam a felszolgáló.

-- Mit adhatok? - kérdezi, a hangja gúnyos tónusra változik, ahogy hozzám szól.

-- Két rövidet. - adom meg az egyszerű választ. Nem akarok ezzel a seggfejjel beszélgetni.

A srác elment kitölteni az italunkat, amíg én felmértem a terepet. A lányok csoportosan táncolnak, vonzerejükből következtetve van bennük véla gén. Persze, aki szerelmes azokra nem hat a vélák tánca, talán épp ezért nincs rám hatással. Mert szerelmes vagyok.

-- Szia, szépfiú. - áll mellém csábosan egy szőke hajú és égő kék szemű lány. - Van kedved játszadozni? - mosolyodik el, majd végigsimít a mellkasomon.

Ha a régi énem lennék, kérdés nélkül kapnám fel és futnék vele a szobába, hogy élvezkedjek egy jót. De már nem az az ember vagyok.

Én csak Diet akarom!

-- Kopj le, nem kérek belőled. - lököm le a mellkasomra csúsztatott kezeit magamról.

-- Jajj, ne legyél ilyen, baby. - mászik rám mégjobban, átkarol és bele markol a hajamba. - Gyere, elkényeztetlek..

-- Süket vagy, bazdmeg? Nem kérek belőled! Menj kurváskodni egy másik srácnak. - lépek el tőle fintorogva.

A lány dühösen fújtat egyet, majd átsétál egy másik fiú társasághoz, ahol persze örömmel fogadják.

-- Itt az italod. - nyújt át nekem két poharat a seggfejj srác.

-- Kösz. - zárom le ennyivel, majd elindulok vissza Diehoz.

Szerelmünk ZálogaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora