SPAM COMMENTS 😺 MUAH <3
"Sofia, wakeup" ujar Raisya. Kata nak pergi jalan - jalan satu Kota Milan harini. Tapi dia tak bangun lagi rupanya. Raisya menuju ke jendala lalu membuka langsir. Nasib Faris dan Rayyan sudah keluar. Katanya ada kecemasan, tak tahulah betul atau tidak.
"Sofia ouh Sofia" dia menuju ke birai katil. Tangannya menolak perlahan bahu Sofia. Tiada sahutan. Raisya menarik selimut yang menutupi badan Sofia. Tangan diletak didahi. Panas.
"Sofia, bangun awak demam ni" cuba kejutkan Sofia lagi sekali. Tiada tindak balas langsung dari Sofia. Raisya berlari keluar untuk minta tolong.
"Ada siapa - siapa boleh tolong tak?" jerit Raisya diruang tamu. Terdapat beberapa anak buah Faris berjaga diruang tamu.
"Ye Puan, kenapa?" Ujar salah seorang dari mereka.
"Tolong standby kereta untuk ke hospital, Cik Sofia pengsan. Faster please. And please help me to carry Miss Sofia to car" ujar Raisya. Lalu beberapa anak buah Faris mengikutinya.
"Tapi Puan Raisya, Tuan Faris bagitahu jangan keluar dari rumah agam ni" Raisya mengendahkan sahaja. Lalu beberapa anak buah Faris mengikutinya.
"Sofia bertahan ye" tangan dia bersama Sofia disulam. Kereta bergerak keluar dari perkarangan Rumah agam tersebut.
"Hello boss, target dah masuk perangkap" dari jauh dia memerhati apa yang berlaku.
"Kau ikut diorang, nanti aku hantar orang. Pastikan isteri Tengku Faris Iskandar selamat. Cedera siap kau, aku kerjakan"
"Baik tuan" kereta dipandu mengikut kereta yang dinaiki oleh Raisya bersama Sofia.
Pistol dihala ke kepala lelaki yang berkulit gelap. "Mana boss kau? Dasar pengecut" air liur diludah kemuka lelaki tersebut. Lelaki itu hanya ketawa.
"Kesian isteri kau, dapat lelaki macam ni. Musuh bersepah. Silap haribulan mayat isteri pun kau tak jumpa" ketawanya sinis. Dilap air liur diwajah.
"Kau tak payah nak takutkan aku dengan guna isteri aku, sekarang ni mana boss kau yang pengecut tu?" pantang kalau nama Raisya disebut dalam hal macam ni. Pistol masih dikepala lelaki tersebut.
YOU ARE READING
Faris's
Romance[COMPLETE] The masters series level 1. "How am i supposed to live without you?" Kerana musuh mereka bersatu. Kerana cinta mereka saling melengkapi antara satu sama lain. Kerana sayang mereka berjanji untuk bersama hingga ke hari tua. Pertemuan mer...