Saya mengucapkan terima kasih terhadap para readers yang setia membaca buku ini hingga ke akhir.
Saya juga memberikan terima kasih terhadap readers yang telah membaca buku ini sebelum pergi meninggalkan buku ini,sebelum habis membaca hingga ke chapter ini.
THIRD LOVE :The Historical, telah banyak kali saya publish kemudian unpublish semula, dan ianya berlaku sekitar dua tahun yang lepas.
Saya meminta maaf atas perkara tersebut.
Walaupun begitu, akhirnya saya membuat keputusan untuk sambung menulis buku ini dan memberikan penamat terhadapnya.
Banyak kekurangan yang ada dalam buku ini. Saya tidak dapat menonjolkan dengan lebih dalam mengenai personaliti karakter kerana ianya sesuatu yang sangat sukar untuk saya lakukan.
Dan juga romance.... itu yang paling sukar untuk saya tulis.💦
Dan juga grammar English saya. Banyak sangat kesilapan yang saya lakukan mengenainya.
Kerana itu, saya berasa sangat berterima kasih terhadap readers yang setia bersama saya sehingga ke chapter ini,yang sudi membaca buku yang penuh dengan kekurangan ini.
TERIMA KASIH!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sekiranya ada yang tertanya mengenai buku seterusnya, jujur saya akan beritahu, bahawa saya sudah pun merancang untuk menulis buku seterusnya.
Sambungan buku ini, FOURTH LOVE: NEW GENERATION.
Watak-watak utama yang akan membawakan buku tersebut adalah anak-anak Seven Princesses dan Seven Spirits of the Elementals.
Bila akan dipublish? Itu masih belum difikirkan lagi, kerana saya mahu memikirkan plot dan nama setiap karakter.
Saya akan memikirkan sendiri nama setiap karakter, kerana lebih mudah untuk saya ingat jika saya berikan nama sendiri.
Jadi,sila nantikan buku yang seterusnya!
Terima kasih semua!
Saya harap kita akan jumpa lagi di buku yang seterusnya!!!
😄❤️
YOU ARE READING
THIRD LOVE:THE HISTORICAL
FantasySejarah. Setiap perkara ada sejarah tersendiri untuk diketahui.Begitu juga dengan kehidupan manusia.Kisah kehidupan mereka menjadi sejarah mereka. Tak kira ianya kehidupan yang menarik atau membosankan,gembira atau sedih,ianya tetap sejarah mereka d...