"Hello, everyone!! Welcome to this random segment, 'Let's Discuss Some Thing, Alright'!! Your host is me, Faith!"
Faith melambai dengan gembira ke arah readers. Gadis itu memakai uniform maid yang seluruhnya berwarna putih termasuk apron. Sayap bidadari sebagai tambahan juga berada di bahagian belakang bajunya.
" And me too, Elliot. Lets have a good time, okay? "
Elliot memberikan senyuman yang manis. Lelaki itu memakai pakaian bangsawan dengan cloak dan topi hitam. Gigi taring palsu juga dipakai olehnya.
Elliot nampaknya ber-cosplay sebagai vampire gaya barat, manakala Faith memilih cosplay seorang maid.
Mereka berdua nampak sangat menawan memakai pakaian tersebut.
"Jadi, macam mana random segment ini boleh terjadi, Faith? Dan kau nampak sangat comel pakai pakaian tersebut..."
"Well, this just come to the author mind. She just think, that there's a lot of things she should have explain in the story. But she forgot. That's why this segment come to exist ~And you looks very handsome, Elliot!"
Kedua mereka tersenyum antara satu sama lain dengan pipi yang kemerahan, berasa gembira dan malu.
▪️▫️▪️
" Jadi, topik pertama yang kita akan bincangkan adalah apa? "
Faith menyoal ke arah Elliot, yang memegang kad di tangannya.
" Topik yang pertama adalah, penulis cerita ini mahu jelaskan tentang Magician Rank, yang disebut dalam First Love: Seven Princesses, Seven Spirits of Elementals"
"Ooh!"
"Rasanya, karakter yang muncul dalam cerita dengan Magician Rank, adalah Mia sahaja, bukan?"
"Ya. Penulis cerita ini menulis, yang Magician Rank milik Mia adalah S dalam profile watak dia. Tapi dia tak pernah sekali pun jelaskan dengan lebih lanjut mengenai perkara tersebut"
"Ianya sebab penulis kita berada dalam menengah rendah ketika dia menulis First Love : Seven Princesses, Seven Spirits of Elementals. Jadi, ianya penuh dengan perkara yang mengarut dan agak random. Gaya penulisan dan penceritaannya juga sangat teruk.
Penulis kita pernah fikir untuk tulis balik keseluruhan First Love: Seven Princesses, Seven Spirits of Elementals. Dia juga mahu ubah banyak perkara, seperti hubungan Tenshi dan Mimi. Tapi, kawan baiknya mengatakan lebih baik dia tidak menulis semula cerita tersebut. Sebab membawa perubahan dalam cerita yang ditulis semula mungkin akan bawa perubahan kepada banyak plot, dan penulis kita juga mungkin akan terpaksa menulis semula Second Love"
"Wah,that's a lot of work. Good things she didn't rewrite the story"
"That's right. So, let's give our gratitude to her friend"
Elliot dan Faith menunduk hormat dengan mengucapkan terima kasih. Setelah itu, mereka kembali semula ke topik yang akan dibincangkan.
"Asalnya, penulis kita memberikan Ranking S kepada Mia, untuk tunjukkan kekuatan yang dimiliki oleh Mia. Itu sahaja. Namun sekarang, kerana pemikirannya boleh dikatakan semakin kembang dalam hal yang tak berkaitan dengan pelajaran, dia mula berikan lebih maklumat"
"Oh, oh! Saya nak baca tentang tu, Elliot!"
Faith melompat-lompat gembira. Elliot memberikan sahaja kad yang dipegangnya kepada Faith tanpa berkata apa-apa. Dia cukup gembira dapat melihat kecomelan Faith.
"Baiklah. Menurut penulis, Magician Ranking S adalah Mage yang mampu menggunakan pelbagai jenis magik selain magik yang dimiliki oleh mereka sendiri. Perkara ini hanya berlaku selepas Magic World dan Earth bergabung.
YOU ARE READING
THIRD LOVE:THE HISTORICAL
FantasySejarah. Setiap perkara ada sejarah tersendiri untuk diketahui.Begitu juga dengan kehidupan manusia.Kisah kehidupan mereka menjadi sejarah mereka. Tak kira ianya kehidupan yang menarik atau membosankan,gembira atau sedih,ianya tetap sejarah mereka d...